10 neįprastų požymių, rodančių, kad jums trūksta vitamino D

Vitamino D arba „saulės vitamino“ reikia mūsų sveikatai, o jo trūkumas organizme gali sukelti rimtų pažeidimų ir sveikatos problemų.

Vitamino D trūkumas gali sukelti:

  • nuotaikos svyravimus
  • blogą virškinimą
  • dirgliosios žarnos sindromą
  • smegenų rūką ir užmaršumą
  • infekcijas ir ligas
  • kaulų ir raumenų skausmą
  • lėtinį nuovargį ir fibromialgiją
  • anemiją
  • diabetą
  • spuogus
  • svorio padidėjimą
  • galvos svaigimą
  • nėštumo komplikacijas
  • rahitą
  • nerimą

vitamino D

Taigi, tai yra simptomai, rodantys, kad prieš prasidedant daugiau komplikacijų reikia optimizuoti šio vitamino kiekį organizme:

Silpnas imunitetas

Vitaminas D stiprina imuninę sistemą, todėl jo trūkumas daro žmogų imlų infekcijoms, ligoms, įvairioms sveikatos problemoms.

Nugaros skausmas

Vitaminas D pagerina kalcio pasisavinimą organizme, todėl jis stiprina raumenis ir kaulus. Todėl žemas vitamino D kiekis yra susijęs su lėtiniu apatinės nugaros skausmu.

Nuolatinis nuovargis

Dėl šio vitamino trūkumo organizme, žmogus dažnai tampa mieguistas, nuolat pavargęs ir dramatiškai sumažėja energijos lygis.

Depresija

Tiesioginių saulės spindulių poveikis ir padidėjęs saulės vitamino kiekis skatina nuotaiką gerinančių hormonų, tokių kaip serotoninas, išsiskyrimą, taigi gydo depresiją ir letargiją.

Absorbcijos sutrikimas

Sumažėjęs vitamino D kiekis slopina kitų maistinių medžiagų įsisavinimą organizme, sukeldamas įvairių kitų sveikatos problemų.

Plaukų slinkimas

Daugelis žmonių, kuriems trūksta vitamino D, taip pat patiria plaukų slinkimą, nes vitaminas D yra nepaprastai svarbus sveikiems plaukams.

vitamino D

Per didelis prakaitavimas

Padidėjusi kūno temperatūra ir gausus prakaitavimas yra, kaip priemonė pašalinti toksinus yra tai vienas pirmųjų vitamino trūkumo požymių.

Organizmas gamina vitaminą D, reaguodamas į saulės spindulių poveikį odai. Jo trūkumas yra rimta sveikatos problema, kurią svarbu laiku pastebėti ir gydyti, kad būtų išvengta rimtų sveikatos problemų ir ligų. Jei įmanoma, būkite lauke ir mėgaukitės saule. Atidarykite biuro ar svetainės langus, kad gautumėte saulės spindulių.

Taip pat galite apsilankyti pas gydytoją ir pradėti vartoti vitamino D papildus.

Kai kuriuose maisto produktuose yra šio vitamino, todėl turėtumėte padidinti jų suvartojimą. Tai apima kiaušinių trynius, riebias žuvis, tokias kaip tunas, skumbrė ir lašiša, žuvų taukus, sūrį, vitaminu D sustiprintus maisto produktus, tokius kaip sojos pienas, apelsinų sultys.

Komentarai:

Griežtai draudžiama Zinoti.lt portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Zinoti.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Zinoti.lt šaltinį. Ši informacija yra Zinoti.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu [email protected].