Patarimai, kurie padės naktį užmigti daug lengviau ir greičiau

Geras sveikas miegas yra toks pat svarbus žmogaus sveikatai kaip ir tinkama mityba. Dažni stresai ir jaudinantys įvykiai gali sutrikdyti įprastą režimą ir sukelti nemigą. Žmogus, kuris miega blogai ir mažai, tampa dirglesnis ir mažiau susikaupęs. Be to, nemiga silpnina imuninę sistemą. Jei ilgą laiką kenčiate nuo miego sutrikimų, mes jums parodysime, kaip greitai užmigti naktį.

užmigti

Norėdamas jaustis linksmas, žmogus turi miegoti bent 7 valandas. Tačiau mūsų laikais tai gali būti laikoma prabanga. Dažniausiai pusę nakties praleidžiate bandydami užmigti. Ir kai vis tiek ateina ilgai laukti sapnai, žadintuvas negailestingai skamba. Todėl dalijamės su jumis technika, kuri naudojama specialiose pajėgose ir padega greičiau užmigti.

Patarimai, kaip greitai užmigti naktį

Kaip užtikrinti patogų miegą

Kad vakare galėtumėte užmigti be problemų, pradėkite pasiruošimą iš anksto. Jei sudarysite visas sąlygas patogiam miegui , jūsų akys greitai užsimerks. Štai ko jums reikia:

  • padidinti šviesos kiekį dienos metu;
  • pabandykite atsisakyti alkoholio, kofeino ir rūkyti cigaretes po pietų arba iki minimumo sumažinkite jo vartojimą;
  • venkite bet kokio fizinio aktyvumo 2-3 valandas prieš miegą;
  • išmesk iš galvos visas blogas mintis, galvokite tik apie geras;
  • Likus 30 minučių iki miego, išjunkite televizorių ir kompiuterį, padėkite telefoną į šalį.

užmigti

Išvystykite įprotį atsipalaiduoti prieš miegą. Įjunkite raminančią muziką, išsimaudykite. Po sunkios dienos padeda masažas. Atkreipkite dėmesį į oro temperatūrą miegamajame. Mokslininkai įrodė, kad geriausia užmigti esant 18 laipsnių temperatūrai.

Momentinio miego metodai

Po dienos pasiruošimo eikite miegoti. Jei vis tiek negalite užmigti, naudokite vieną iš veiksmingiausių metodų. Jie skirti padėti greitai užmigti.

Miego kvėpavimas. Šia technika siekiama nuraminti nervų sistemą. Išmatuotas kvėpavimas padės atpalaiduoti kūną ir sukelti mieguistumą po 2–3 minučių. Per 5 sekundes giliai įkvėpkite, tada iškvėpkite ir padarykite pertrauką tam pačiam laikui. Visas ciklas užtruks 15 sekundžių. Kartokite pratimą, kol užmigsite.

Atkreipkite dėmesį, kad ši technika yra draudžiama tiems, kurie turi kvėpavimo sistemos problemų. Tai gali būti lėtinės ligos ar laikini uždegiminiai procesai. Be to, technika netinka senyvo amžiaus žmonėms.

Suvorovo metodas. Garsusis skautas Suvorovas naudojo šią techniką. Viskas labai paprasta. Atsigulkite ant nugaros, ištieskite rankas išilgai liemens ir atverskite delnus į viršų. Visiškai atsipalaiduokite, užmerkite akis ir vartykite akių obuolius aukštyn,žemyn..

Baltas triukšmas. Mes manome, kad norint patogiai išsimiegoti, reikia visiškos tylos. Tiesą sakant, kai žmogus patenka į tokias sąlygas, garsų nebuvimas dar labiau erzina. Suraskite savo baltojo triukšmo šaltinį (laikrodžio tiksėjimas, rami muzika, tekantis vanduo) ir sutelkite dėmesį į jį. Atmeskite visas mintis ir netrukus užmigsite giliu miegu.

užmigti

Specialistų rekomendacijos

Taip atsitinka, kad įprastų būdų, kaip kovoti su nemiga, nepakanka. Tačiau dar per anksti pulti į neviltį ir bėgti migdomųjų tablečių. Garsus psichologas Bad Winter sukūrė specialią greito miego sistemą. Jį naudoja kareiviai kovų metu.

Pirmiausia reikia protiškai atsipalaiduoti. Pagalvokite apie ką nors gražaus ir malonaus. Tuomet reikia išvalyti smegenis nuo minčių. Norėdami tai padaryti, nuolat sau kartokite: „negalvok, negalvok, negalvok …“. Pirmą kartą vargu ar pavyks. Bet jei pratimą kartosite kiekvieną vakarą, po kelių savaičių išmoksite užmigti per 30 sekundžių.

užmigti

Somnologas Ivanas Somovas 9 metus tyrinėjo miegą. Jo metodas vadinamas paslėptu užrakinimu. Jis veikia pasąmoningą kontrataką. Gulėkite lovoje, kai jaučiatės patogiai, užmerkite akis ir pasakykite sau „nemiegu“. Kaip keista, bet technika naudoja žmonės užmigo daug greičiau.

Miego problemos yra labai pavojingos. Už nemigos slepiasi rimtesnės nervų sistemos ligos. Tikimės, kad mūsų patarimai padės jums visada būti geros formos ir pamiršti apie trikdantį miegą kartą ir visiems laikams. Ir klausimas, kaip greitai užmigti naktį, nustos jus dominti.

Naujienos Tavo el. pašte

Komentarai:

Griežtai draudžiama Zinoti.lt portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Zinoti.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Zinoti.lt šaltinį. Ši informacija yra Zinoti.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu [email protected].