Meditacija labai naudinga. Sužinokite, kaip išmokti medituoti!

Meditacija tampa vis populiaresnė. Su amžiumi visos mūsų sistemos sulėtėja, ypač gebėjimas greitai mąstyti ir ryte būti geros nuotaikos. O meditacija padeda atitolinti šias problemas ar visai išvengti.

Rytinė meditacija

Šiuo atveju gali padėti meditacija. Deja, vyresnioji karta nėra įpratusi prie tokių dalykų ir dažnai su vertina labai skeptiškai.

Kas yra meditacija? Tai yra keletas fizinių ir psichinių pratimų , kuriais siekiama padidinti koncentraciją ir atsipalaiduoti. 

Meditacija

Taip pat geriausios meditacijos praktikos padeda išvalyti mintis nuo nereikalingos informacijos, kuri neleidžia užmigti ar gadina nuotaiką.

Rytinė meditacija ypač naudinga moterims, nes jos emocingesnės ir linkę viską priimti į širdį. Rytinė meditacija padeda susidėlioti mintis ir ne taip jautriai reaguoti į nemalonumus, kurie kyla per dieną.

Mes jums papasakosime apie paprasčiausias meditacijos technikas, kurios lengvai pritaikomos vyresnio amžiaus žmonėms, kuriems anksčiau nebuvo būdingas šis atsipalaidavimo būdas.

MEDITACIJOS METODAI PRADEDANTIESIEMS

Dėmesys kvėpavimui

Šios meditacijos grožis yra tas, kad jums nieko nereikia galvoti. Viskas, ko reikia, yra įsiklausyti į savo kvėpavimą. Tai cikliška, todėl susikaupimas šiame procese yra. Pabandykite įsivaizduoti, kaip deguonis užpildo jūsų plaučius, prisotina kiekvieną jūsų kūno ląstelę energija ir gyvybe.

Meditacija

Minčių stebėjimas

Mes dažnai negalime sustabdyti chaotiško savo minčių srauto. Dėl šios priežasties mes nuolat jaučiame įtampą ir negalime baigti jokio darbo iki galo. Žinoma, tai prisideda ir prie dar didesnio streso.

Stenkitės nekurti vidinio dialogo. Patikėkite, jūsų protas viską sudės į lentynėles, kai tik paliksite jį ramybėje, sustabdydamas nesibaigiantį srautą ir drąsų norą išspręsti visas problemas vienu metu.

Taktilinis atsipalaidavimas:

meditacija

Tai naudinga žmonėms, kuriems labai sunku atsiriboti nuo realybės ir pabėgti nuo begalinių problemų, krentančių ant pečių, serijos. Taktilinio atsipalaidavimo esmė yra pasiimti kokį nors daiktą (daugelis naudoja rožinį) ir sutelkti visą savo dėmesį į jį. 

Lėtai sukite jį rankose ir galvokite tik apie tai. Galite pasakyti mantrą ar maldą, bet tai nėra būtina.

Dėmesys objektui ar reiškiniui

Sąmoningas mėgavimasis gamta visada padeda išvalyti mintį. Pasirinkite tai, kas artima jūsų prigimčiai: žvakės, fontano vanduo, debesų ar saulėlydžio judėjimas.

saulėlydis

Nebūtina ieškoti tinkamos vietos ir laiko: bet kurią akimirką galite įsivaizduoti savo mėgstamą reiškinį ar procesą. Vaizdas į milžiniškas smėlio kopas labai ramina ir atpalaiduoja.

Kodėl verta medituoti ryte? Tiesą sakant, meditacijos nauda neturi ypatingo ryšio su paros laiku. Tačiau po meditacijos jaučiamas malonus jėgų antplūdis, kuris yra ypač naudingas ir reikalingas pačioje dienos pradžioje.

meditacija

Komentarai:

Griežtai draudžiama Zinoti.lt portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Zinoti.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Zinoti.lt šaltinį. Ši informacija yra Zinoti.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu [email protected].