Ką daryti, jei norite per savaitę numesti iki 8 kilogramų?

Ar ieškote greičiausio svorio metimo būdo?

Po poros savaičių jūs dalyvausite dideliame vakarėlyje ir norite rengtis savo gražiausią, aptemptą suknelę? Ar planuose yra svarbi data už dviejų savaičių?

Šios žinios jums yra svarbios, nes padės jums niekada netapti dietinių tablečių ar reklamų auka. Viskas, ko jums reikia, yra sveika mityba ir griežtas režimo laikymasis.

Pirma taisyklė: niekada nepraleiskite valgymų per šią ypatingą savaitę.

Sotus maistas kartą per dieną nepadės numesti svorio! Idealiu atveju turėtumėte stengtis užtikrinti, kad pertraukos tarp valgymų nebūtų ilgesnės nei tris valandas!

Antra taisyklė: jūs neturėtumėte badauti. Pajutę alkį – valgykite iškart!

Jei norite maksimaliai numesti svorio. Aiškiai vykdykite instrukcijas, nusipirkite tinkamų produktų. Šis planas padės numesti 5-8 kilogramus per savaitę. Jei laikysitės taisyklių.

Pirma diena.

Tai yra svarbiausia jūsų programos diena. Todėl ji turi būti skirta vaisiams. Valgykite visus jums patinkančius vaisius.

Svarbiausia yra neįtraukti bananų. Ir atminkite, kad geriausiai tinka arbūzai ir melionai. Nepamirškite vengti kitų produktų: nei žalių, nei virtų daržovių.

Taip pat šią dieną reikia išgerti 8–12 stiklinių vandens. Jei proceso metu jaučiate alkį, padidinkite porcijas. Susidarykite asortimentą. Griežtai draudžiama alkti.

Antroji diena.

Ją skirkite daržovėms. Pasirinkite tas, kurios patinka. Galite virti, galite vartoti žalias. Bet jei gaminate maistą, įsitikinkite, kad nenaudojote nei druskos, nei aliejaus.

Šią dieną svarbu bent kartą suvalgyti porciją virtų bulvių. Tai bus saugu. Geriausia susikoncentruoti į morkas, brokolius, agurkus, moliūgą, salotas, kopūstus, baklažanus.

Jei viską darote teisingai, tada eisite į tualetą keletą kartų per dieną. Tai yra būtina norint „suremontuoti“ jūsų virškinimo sistemą. Ir nepamirškite išgerti 8–12 stiklinių vandens!

Trečia diena

Tai vaisių ir daržovių dietos diena. Galite valgyti bet ką iš sąrašo, negalite tik bulvių ir bananų.

Svarbiausia ne maišyti vaisių ir daržovių, nevalgykite jų kartu. Pasigaminkite sau vaisių lėkštę pusryčiams, salotas be prieskonių pietums, vakarienei rinkitės keletą vaisių.

Kaip ir pirmąsias dvi dienas, nepamirškite gerti daug vandens.

Ketvirtoji diena.

Šią dieną laikomės bananų ir pieno dietos. Per dieną turite suvalgyti 8-10 bananų ir išgerti tris stiklines pieno. Daugiau nieko negalite valgyti!

Galite pamanyti, kad jausitės alkani, tačiau nustebsite, kaip gerai jausitės. Svarbiausia nepamiršti, kad tą dieną reikia valgyti bent keturis kartus. 

Gerkite pieną pusryčiams, pietums ir vakarienei. Ir mes garantuojame, kad dienos metu nepajusite jokių alkio ženklų!

Penkta diena.

Jei jums patinka pomidorai, tada penktoji diena bus šventės. Pietums reikės suvalgyti puodelį ryžių, o per pusryčius ir vakarienę – iš viso 6-7 didelius pomidorus.

Organizmas šią dieną gamins daug šlapimo rūgšties. Todėl turėsite pabandyti išgerti 12-15 stiklinių vandens.

Šeštoji diena

Pietus jums leidžiama suvalgyti puodelį ryžių. O likusią dienos dalį laikykitės augalinės dietos- vaisiai ir daržovės.

Jums nereikės kentėti: iki to laiko priprasite valgyti nedaug ir jausitės daug geriau nei šios savaitės pradžioje.

Septinta dieną.

Tai paskutinė jūsų dietos diena. Jūs turite teisę į nedidelį dubenį ryžių ir visas jūsų norimas daržoves. 

Šią dieną negalima valgyti vaisių, bet šiandien visas maistas turi būti užgeriamas vaisių sultimis. Žinoma, šviežiai išspaustomis.

Neabejojama, kad laikydamiesi šios griežtos dietos, per savaitę pastebimai numesite svorio. 

Ir tada nebegalėsite priaugti svorio, nes ši dieta puikiai valo jūsų virškinimo sistemą. Jūs galite valgyti daug, bet nepriaugti svorio!

Kartoti šią dietą reikėtų ne dažniau kaip kartą per mėnesį.