Gydytojai perspėja yra net 5 neigiami nutukimo padariniai sveikatai!

Nutukimas kelia susirūpinimą visoms mūsų kūno dalims. Nutukimas yra ypač pavojingas. Jei esate moteris, kurios liemens apimtis yra 89 cm, ir vyras, kurios liemens apimtis didesnė nei 101 cm, galima sakyti, kad turite nutukimą. Gydytojai taip pat reguliariai perspėja apie pilvo nutukimo poveikį sveikatai. Pažvelkime, kaip pilvo riebalai veikia žmogaus organizmą. Atminkite, kad šis straipsnis skirtas tik bendrai informacijai. Jei reikia, rekomenduojama pasitarti su gydytoju.

1. Padidėjusi diabeto rizika

nutukimo

Dėl nutukimo sutrikdomas organizmo gebėjimas filtruoti cukraus kiekį kraujyje. Tai reiškia, kad į organizmą patenkantis cukrus patenka į kraują be jokio filtro. Dėl to labai padidėja diabeto rizika.

2. Padidėjusi metabolinio sindromo rizika

Kuo didesnė liemens apimtis, didesnis rizikos dėl metabolinio sindromo. Jei esate nutukęs, tai reiškia, kad sergate širdies ligomis, diabetu ir kraujo ligomis. Atkreipkite dėmesį, kad nutukę žmonės yra ypač linkę į šias ligas.

3. Padidėja vėžio rizika

nutukimo

Nauji tyrimai parodė, kad baltymai, išskiriami iš žarnyno riebalų, paverčia priešvėžines ląsteles vėžinėmis ląstelėmis, kurios savo ruožtu skatina vėžio augimą.

4. Sukelia širdies ir kraujagyslių ligas ir ribotą judrumą

Įrodyta, kad pilvo vidaus organų riebalinės ląstelės sudaro baltymų kompleksą, kuris susiaurina kraujagysles ir padidina kraujospūdį. Šie baltymai taip pat yra pagrindinė priežastis arterijų užsikimšimui, insultui ir infarktui.

5. Įtakoja smegenų ir nervų veiklą

nutukimo

Tyrimai rodo, kad moterys turinčio nutukimo problemą tris kartus dažniau serga neurologiniais sutrikimais. Paprastai tai sukelia pilvo riebalai ir antsvoris.

Šešių rūšių nutukimas: sužinokite kaip susidoroti su kiekvienu iš jų

Ar kada nors susimąstėte, kodėl jūs negalite prarasti svorio, net jei naudojate sveikus maisto ingredientus ir laikote griežtos dietos?

Atsakymai priklauso nuo nutukimo, su kuriuo susiduriate, tipo. Iš kur kaupiasi tiksliai jūsų kūno riebalai, ir efektyvios svorio mažinimo strategijos pasirinkimas jums gali padėti..

Štai 6 nutukimo tipai ir patarimai, kaip elgtis su kiekvienu iš jų:

1. Nutukimas dėl persivalgymo

Persivalgymas – pagrindinė nutukimo priežastis visame pasaulyje. Jeigu riebalai tolygiai kaupiasi visose viršutinėse kūno dalyse, jūs valgote per daug ir vartojate per daug cukraus.

Išgerkite po 500 ml vandens likus pusvalandžiui prieš kiekvieną valgį. Tai padės sumažinti suvartojamo maisto kiekius.

Kavą ir arbatą gerkite be cukraus ir atsisakykite saldumynų.

Kasdien po 30 minučių skirkite fiziniam krūviui. Rytinė mankšta – jūsų išsigelbėjimas.

2. Nervingas pilvas.

Jei riebalai susikaupia tik pilvo srityje, tai jo priežastis yra arba depresija,  arba nuolatinis nerimo jausmas, su kuriuo turite gyventi.

Tokio tipo žmonės valgo daug saldumynų, kad nuslopintų jais stresą. Jei išmoksite mažiau nervintis, saldainių suvalgysite mažiau. Tai padės sumažinti pilvą.

3. Gliuteninis nutukimas.

Žmonės, kuriems papildomi kilogramai kaupiasi klubų srityje, būna hormonų sistemos disbalanso ar menopauzės aukos.

Norėdami kovoti su tokiu nutukimu, reikia vengti rūkyti ir alkoholio, stengtis sėdėti mažiau ir judėti daugiau.

Jums reikia pagreitinti medžiagų apykaitą, kad sustabdytumėte storėjimą.

4. Aterogeninis medžiagų apykaitos disbalansas.

Žmonės, turintys tokio tipo nutukimą, linkę kaupti riebalus pilvo ertmėje, todėl jiems kyla kvėpavimo problemų.

Pirmas dalykas, kurį turėtumėte padaryti, yra nutraukti alkoholio vartojimą.Tolesnė programa – pagal tradicinį sąrašą: mankšta rytais, du kartus per savaitę treniruotės sporto klube ir nauja dieta. Patartina vartoti daugiau augalinės kilmės produktų ir mažiau gyvulinės.

5. Storos kojos.

Manoma, kad šį genetinį nutukimą paveldėjote. Riebalai, kaupiasi kojose, tai nėra blogo gyvenimo būdo rezultatas.

Moterys, turinčios tokio tipo nutukimą, nuolat kovoja su patinusiomis kojomis. Ši problema ypač sunki nėštumo metu.

Joms reikia dažniau bėgioti, lipti laiptais ir apskritai pasirūpinti reguliaria kojų apkrova.

6. Nutukimas dėl neveiklumo

Šio tipo nutukimas yra būdingas žmonėms, kurie anksčiau buvo labai aktyvūs fiziškai.

Pavyzdžiui, užsiimanti sportu ar sunkiu fiziniu darbu. Ir dabar jie yra neaktyvūs, sėdi biuruose ar automobiliuose, ir dėl to jie turi didžiulį pilvą.

Tokiems žmonėms reikia valgyti dažniau nei vieną ar du kartus per dieną. Tokiu būdu jie išvengs persivalgymų vakarais.

Porcijos turi būti mažesnės, daugiau daržovių ir vaisių, mažiau miltinių produktų.

Naujienos Tavo el. pašte

Komentarai:

Griežtai draudžiama Zinoti.lt portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Zinoti.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Zinoti.lt šaltinį. Ši informacija yra Zinoti.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu [email protected].