Daržoves laikome sveikais ir nekaloringais maisto produktais, todėl dažniausiai nė nesusimąstome, kad metant svorį vertėtų apriboti šių maisto produktų vartojimą.

REKLAMA

Vis dėlto, mitybos specialistai teigia, kad valgydami tam tikras daržoves turėtumėte būti atsargūs, nes jos gali lemti svorio padidėjimą. Taigi, kokios tai daržovės?

Agurkai

REKLAMA

Šios daržovės gana dažnai rekomenduojamos metant svorį, nes jose yra daug vandens ir nedaug kalorijų.

REKLAMA

Vis dėlto, tokios daržovės rekomenduojamos tik stiprią valią turintiems žmonėms. Agurkuose yra nedidelis skaidulų kiekis, todėl jos gali išprovokuoti alkio priepuolius pačiu netinkamiausiu metu.

Morkos

REKLAMA

Specialistai teigia, kad morkos yra vienas naudingiausių maisto produktų regėjimui ir odai. Vis dėlto, svarbu žinoti ir tai, kad šios daržovės gali neleisti numesti svorio.

To priežastis yra tai, kad morkose gausu natūralios kilmės cukrų.

REKLAMA

Žalieji žirneliai

Nors daugumai žmonių patinka žaliųjų žirnelių skonis, tačiau vertėtų nepamiršti, kad juose yra krakmolo. Būtent todėl šių daržovių kiekį rekomenduojama riboti.

REKLAMA

Jei nejausite saiko, šios daržovės gali lemti riebalų kaupimąsi.

Bulvės

REKLAMA

Dauguma svorio metimo ekspertų rekomenduoja atsisakyti bulvių. To priežastis yra gana elementari: didelis krakmolo kiekis.

Jei norite atsikratyti nepageidaujamų kilogramų, vertėtų rinktis kitokį garnyrą.

REKLAMA

Kukurūzai

REKLAMA

Nors kukurūzai yra naudingas maisto produktas, tačiau metant svorį vertėtų jo atsisakyti. To priežastis yra labai paprasta: kukurūzuose yra daug cukraus.

Tai sutrikdo medžiagų apykaitą ir gali sukelti nutukimą.

Komentarai:

Griežtai draudžiama Zinoti.lt portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Zinoti.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Zinoti.lt šaltinį. Ši informacija yra Zinoti.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu [email protected].