Šioje reklamoje, kurią netrukus pamatysite, pamatysite moterį, kuri yra atsakinga už vaikų auginimą, dirba visą darbo dieną ir rūpinasi namais – o vyras tiesiog sėdi ir žiūri televizorių. Reklamos agentūros „BBDO“ Mumbajuje sukurta „#ShareTheLoad“ reklama sugebėjo paversti įprastą skalbiklio reklamą stipriu pranešimu apie skirtumą tarp moterų ir vyrų.

REKLAMA

Reklamoje matome moters tėvą, kuris staiga supranta, kaip jo paties, kaip vyro, elgesys aiškiai atsispindi jo paties dukros namuose ir jos šeimoje. Jis jaučia liūdesį ir gailestį, todėl nuo dabar nusprendžia pasistengti pasikeisti.

Ši reklama yra jo dukros, žmonos ir kitų moterų iš jo gimtosios šalies atsiprašymas. Indijoje neretai „moters vieta“ yra virtuvėje ir skalbykloje, tačiau „#ShareTheLoad“ siekia kitokio požiūrio, ragindama vyrus padėti moterims atliekant namų ruošos darbus ir sukuriant lyčių pusiausvyrą šeimoje.

REKLAMA

Pažiūrėję šią vaizdo medžiagą suprasite, kodėl #ShareTheLoad buvo matomas visame pasaulyje.

Prašau pasidalinti šiuo vaizdo klipu su draugais „Facebook“ tinkle!

REKLAMA

Komentarai:

Griežtai draudžiama Zinoti.lt portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Zinoti.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Zinoti.lt šaltinį. Ši informacija yra Zinoti.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu [email protected].