Jei norite pagerinti sveikatą ir padailinti kūno linijas, jums tikrai nebūtina valandų valandas plušėti sporto salėje.

REKLAMA

Fitneso trenerė Vika Sweet teigia, kad pirmiausia reikia įsivertinti, kokių rezultatų norite pasiekti, ir įgyti motyvacijos.

Trenerė teigia, kad įkvėpti siekti norimų rezultatų gali ir įvairūs žymūs žmonės. Tikėtina, kad jų pavyzdys motyvuos judėti į priekį.

REKLAMA

Tikrai nebūtina iš karto bėgti į sporto salę ir imti kilnoti svarmenis. Galite pradėti nuo visai nedidelių žingsnelių: pavyzdžiui, galite pradėti nuo rytinės mankštos ar vakarinio pasivaikščiojimo. Tai suteiks daugiau energijos ir pagerins nuotaiką.

Pirmosios treniruotės turėtų būti planuojamos du kartus per savaitę. Nepersistenkite, nes labai greitai galite prarasti motyvaciją.

REKLAMA

Sportas jums turėtų teikti malonumą, nes tuomet norėsite tęsti tai, ką pradėjote.

Po mėnesio galėsite pradėti treniruotis dažniau ir atlikti sudėtingesnius pratimus.

REKLAMA

Jei neturite noro eiti į sporto salę, puikiu pasirinkimu gali būti ir treniruotės namuose: internete rasite tikrai nemažai vaizdo įrašų, ką ir kaip daryti. Pradėkite nuo mažų žingsnelių ir tikėkite savimi!

REKLAMA

Komentarai:

Griežtai draudžiama Zinoti.lt portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Zinoti.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Zinoti.lt šaltinį. Ši informacija yra Zinoti.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu info@zinoti.lt.