Užsakytas skrydis buvo atšauktas.

REKLAMA

Buvo tik viena kontrolierė, dirbusi tam, kad visi lėktuvu keliaujantys žmonės būtų aptarnauti ir nukreipti į kitus skrydžius. Staiga piktas keleivis nustūmė visus kitus į šoną, kad pasiektų kontrolierės postą. Trenkė bilietą ant stalo ir pasakė: „Noriu patekti į šį lėktuvą ir jis turi būti PIRMOS KLASĖS“. Kontrolierė atsakė: „Atsiprašau. Noriu jums padėti, bet pirmiausia turiu padėti šiems žmonėms, laukiantiems prieš jus eilėje, tada esu tikra, kad galėsiu padėti ir jums.“

Keleivis neatrodė sužavėtas šiuo atsakymu. Todėl jis garsiai ir aiškiai pasakė, kad visi jį išgirstų: „AR ŽINAI, KAS AŠ ESU?”

REKLAMA

Kontrolierė nedvejodama nusišypsojo ir paėmusi mikrofoną pasakė: „Ar galiu atkreipti visų dėmesį?“, – pradėjo ji, girdint visiems žmonėms terminale. „Mes 14 terminale turime keleivį, kuris nežino kas jis yra. Jei kas nors gali padėti jam rasti savo tapatybę, prašome atvykti prie keturiolikto terminalo.“

Eilėje esantys žmonės pradėjo juoktis, o vyras iš pykčio tapo visas raudonas, spoksojo į kontrolierę ir šaukė „Eik pragaran!“

REKLAMA

Ji maloniai nusišypsojo ir pasakė: „Ir ten yra tokia pat eilė.“

Gyvenimas neturėtų būti skirtas patirti daug streso, todėl malonios akimirkos visada žavi.

REKLAMA

Pasidalinkite šia istorija su kitais, kad ir jie galėtų smagiai pasijuokti.

REKLAMA

Komentarai:

Griežtai draudžiama Zinoti.lt portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Zinoti.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Zinoti.lt šaltinį. Ši informacija yra Zinoti.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu [email protected].