Kai 2009-aisiais mirė 89 metų Haroldas Carras iš Niukaslio, Anglijoje, jis daug turto nepaliko. Tiesą sakant, tai buvo tik senas garažas, kurį reikėjo prižiūrėti likusiems jo giminaičiams.

REKLAMA

Haroldas visą gyvenimą buvo ekscentriškas ir pastaraisiais metais tapo šiek tiek vienišas ir uždaras. Haroldo šeima žinojo, kad jis mėgsta automobilius, tačiau jie neįsivaizdavo, kokio tipo automobili jis saugojo per visus savo gyvenimo metus.

Tada atėjo diena, kai reikėjo išvalyti garažą… Bet kai giminaičiai atidarė duris, jie labai nustebo pamatę, kas yra jo viduje!

REKLAMA

Haroldo dukterėčiai ir sūnėnui buvo pavesta sutvarkyti garažą. Kai jie atvyko į tą vietą, neilgai trukus jie atrado šiurpą keliantį vaizdą!

Buvo gandų, kad jų paslaptingasis dėdė už šių vartų turi „Bugatti“, tačiau ten nebuvo įprasto šio sportinio automobilio. Dukterėčia ir sūnėnas ten rado…

REKLAMA

Garaže buvo „Bugatti“ brangiausias modelis: „Bugatti Type 57S Atalante“.

REKLAMA

„Tai buvo tik gandai, kad jis turi  “Bugatti“, tačiau niekas tiksliai nežinojo ir niekas neįsivaizdavo, kad tai buvo iš tikrųjų tiesa“, – „The Mirror“ pasakojo Haroldo dukterėčia.

REKLAMA

Kokia šiandieninė šio grožio vertė? Nuo 3.5 iki 6.5 milijonų eurų!

REKLAMA

Per daugelį metų „Bugatti“ pagamino daug klasikinių automobilių, tačiau šis modelis buvo iš ties išskirtinis. Tokių automobilių buvo pagaminta tik 43 egzemplioriai, paskutinis pagamintas buvo 1937 m. gegužės 5 d.

Specifinė būtent šio automobilio istorija taip pat yra daug aprašyta, nes iš pat pradžių jį nusipirko aukštas britų aristokratas.

REKLAMA

Pirmasis automobilio savininkas buvo Francis Curzonas, parlamento atstovas, kuris įsitraukė į lenktynių sportą. Jis turėjo didelę automobilių kolekciją, kad galėtų užsiimti savo pomėgiu ir varžėsi su šiais automobiliais 1930-ųjų lenktynėse.

REKLAMA

Atrodo, kad konkrečiai šis automobilis, „Bugatti Type 57S Atalante“ modelis, išvengė varžybų trasos pavojų. Automobilio rida buvo nepaprastai maža kaip tokiai senai transporto priemonei.

REKLAMA

Tuomet automobilis buvo kelis kartus parduotas ir nebepriklausė Curzono nuosavybei. Galiausiai 1955 m. jį nusipirko Haroldas Carras. Atrodo, kad „Bugatti“ dingo Haroldo garaže 1960 m., kai pasibaigė automobilio techninio aptarnavimo licencija. Niekas neįsivaizdavo, kur jis dingo, ir atsižvelgiant į tai, kad H. Carras buvo šiek tiek uždaro būdo, automobilis buvo tiesiog pamirštas.

Kai Haroldas 2009 m. mirė, automobilis buvo vėl atrastas. Su „Bugatti“, kuris stovėjo garaže kartu su klasikiniu „Aston Martin“, taip pat buvo atrasti keli pirkėjų laiškai, kurie siūlė dideles pinigų sumas už šiuos automobilius.

REKLAMA

Praėjus keleriems metams po jo radimo, automobilis buvo parduotas aukcione už maždaug 3,5 mln. Eurų! Pinigai buvo išdalinti giminaičiams, kurie, įėję į seną garažą, tikrai nebuvo pasirengę tapti milijonieriais…

REKLAMA

Tai iš ties nuostabi istorija! Labai norėčiau pati turėti tokį automobilį. Pasidalinkite šia istorija su savo draugais!

Komentarai:

Griežtai draudžiama Zinoti.lt portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Zinoti.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Zinoti.lt šaltinį. Ši informacija yra Zinoti.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu [email protected].