Dubens dugno raumenis galima stiprinti keliais būdais.

REKLAMA

Mes jums papasakosime apie 5 veiksmingus pratimus, kuriuos galite atlikti namuose.

Šie pratimai padeda išlaikyti šlapimo pūslės raumenų elastingumą ir sumažinti šlapimo nelaikymo riziką.

REKLAMA

Išbandykite šią mankštą, kuri pagerins jūsų gyvenimo kokybę!

Pirmas pratimas

REKLAMA

Atsigulkite ant nugaros ir padėkite rankas ant grindų.

Sulenkite kojas ir pakelkite jas nuo žemės taip, kad keliai sudarytų statų kampą.

REKLAMA

Pakaitomis ištieskite tai kairę, tai dešinę koją. Kol atliekate pratimą, nenuleiskite kojų ant žemės.

REKLAMA

Kartokite 45 sekundes.

REKLAMA

Pailsėkite 10 sekundžių ir pereikite prie kito pratimo.

Antras pratimas

REKLAMA

Likite gulėti ant nugaros, suglauskite pėdas.

Prispauskite alkūnes prie grindų ir pakelkite dubenį kuo aukščiau nuo žemės.

REKLAMA

Kartokite 45 sekundes.

REKLAMA

Pailsėkite 10 sekundžių.

Trečias pratimas

REKLAMA

Likite gulėti ant nugaros.

Sulenkite kojas per kelius, liemuo ir galva turi būti ant žemės, o rankos – šalia kūno.

REKLAMA

Pakelkite dubenį kuo aukščiau, tieskite rankas už galvos.

REKLAMA

Grįžkite į pradinę padėtį ir pakartokite šį pratimą.

Kartokite 45 sekundes ir 10 sekundžių pailsėkite.

REKLAMA

Ketvirtas pratimas

Gulėkite ant nugaros ir ištieskite kojas.

REKLAMA

Padėkite kojas ant žemės ir mažais žingsneliais ženkite arčiau liemens.

REKLAMA

Pakaitomis ištieskite vieną, o tada – ir kitą koją virš kilimėlio.

Grįžkite į pradinę padėtį.

REKLAMA

Kartokite 45 sekundes ir 10 sekundžių pailsėkite.

Penktas pratimas

REKLAMA

Dabar atsistokite keturiomis.

Lėtai išrieskite nugarą: pirmiausia įtraukite pilvą ir traukite smakrą link krūtinės, o tada išlenkite apatinę nugaros dalį ir šiek tiek atitraukite galvą atgal.

REKLAMA

Kartokite 45 sekundes.

REKLAMA

Štai ir viskas.

Visus šiuos pratimus galite peržiūrėti pridėtame vaizdo įraše.

REKLAMA

Linkime sveikatos!

Komentarai:

Griežtai draudžiama Zinoti.lt portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Zinoti.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Zinoti.lt šaltinį. Ši informacija yra Zinoti.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu info@zinoti.lt.