Rytoj laukia svarbus renginys, todėl turite anksti keltis. Kad galėtumėte gerai dirbti, turite gerai išsimiegoti. Atsigulėte į šiltą ir patogią lovą, užmerkėte akis ir… Na – neišeina užmigti? Vis bandote užmigti, bet praeina dar ketvirtis valandos, o jūs vis dar niekaip neužmiegate? Tai jus tik erzina ir suprantate, kad jau labai vėlu, kai tiesiog dar kartą apsiverčiate nuo vieno šono ant kito? Išbandykite šį triuką užmigdami ir ryte atsibusite pailsėję kaip niekada anksčiau! Taigi, kaip užmigti per 2 minutes?

REKLAMA

Mintys vis stipriau sukasi galvoje, jautriai reaguojate į menkiausią šnaresį, todėl jaučiatės išsigandę ir nusivylę. Ar taip atrodo dauguma jūsų naktų? Tada reikia pirmiausia nuraminti save ir nervus. Būtent tokį triuką naudoja žmonės, kurie dėl savo profesijos kasdien susiduria su ekstremaliomis situacijomis. Net kaskadininkai, kareiviai ir desantininkai užmiega su šio triuko pagalba per 2 minutes! Jūs taip pat galite greitai užmigti, o ryte atsibusti pailsėję ir žvalūs!

REKLAMA

Kaip greitai užmigti?

Į šį klausimą padėjo atsakyti tie, kurie dirba nereguliariu darbo laiku ir turi nereguliarias pertraukas. Būtent jų metu jie turi laiko miegoti. Kito pasirinkimo tiesiog nėra – jie rado būdą, kaip giliai užmigti vos per 2 minutes! Tai veikia net tada, kai jie neturi tam sąlygų arba tiesiog tuo metu visiškai nenori miegoti.

REKLAMA

Ką daryti, kad greitai užmigtumėte? Naudokite kvėpavimo techniką!

REKLAMA
  1. Padėkite telefoną, planšetę, kompiuterį. Išjunkite radiją, televizorių ir visa kita, kas gali blaškyti jūsų dėmesį.

  1. Patogiai atsigulkite ir atpalaiduokite visus raumenis. Nespauskite akių vokų ir nesukąskite dantų. Sutelkite dėmesį į kiekvieną kūno dalį – nuo galvos iki pečių ir kojų. Įsivaizduokite, kad jos tampa sunkios ir svyrančios.

REKLAMA
  1. Atsipalaiduokite – įkvėpkite pro nosį (4 sekundes), sulaikykite kvėpavimą (7 sekundes) ir lėtai iškvėpkite (8 sekundes). Jau po kelių minučių pajusite, kad krūtinė pradeda judėti lėčiau ir pajusite, kaip stipriai nurimstate.

  1. Susikoncentruokite į kvėpavimą – taip į galvą neateis įvairios situacijos, kurias reikia analizuoti būtent dabar. Tam bus laiko rytoj.

Jokio nusivylimo ar nervų, jokio blaškymosi po visą lovą – net nepastebėsite, kada užmigsite! Saldžių sapnų!!!

REKLAMA

REKLAMA

Komentarai:

Griežtai draudžiama Zinoti.lt portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Zinoti.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Zinoti.lt šaltinį. Ši informacija yra Zinoti.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu info@zinoti.lt.