Su kuo valgyti obuolius, kad kiekvieną dieną taptumėte lieknesnis?

Blogiausias dalykas laikantis dietos yra ne alkis, o nuolatinės mintys, ką galima valgyti. Gaila, bet ne visose dietose aiškiai nurodyta, ką galima valgyti. Skanių ir dietai tinkančių patiekalų planui reikia daug pastangų. Jei ilgalaikės dietos jums nepadeda, sveikų patiekalų gaminimas užima daug laiko ir daug pinigų, išbandykite šį metodą. Per vieną savaitę galite numesti iki 6 kilogramų. Jums tereikia valgyti obuolius.

Lieknėjimo produktai

Ar kada susimąstėte, kokie trys maisto produktai gali lengvai patenkinti jūsų angliavandenių, riebalų ir baltymų poreikį? Jie dažnai valgomi atskirai, tačiau kartu jie sukuria ypač subalansuotą meniu.

obuolius

Produktai, kuriuos turite valgyti kartu, yra avižiniai dribsniai, varškė ir obuoliai. Visi šie produktai yra naudingi riebalų deginimui: obuoliai yra naudingų vitaminų ir mineralų šaltinis, avižiniai dribsniai išvalys žarnas skaidulomis ir suteiks pakankamai kompleksinių angliavandenių, varškėje yra riebalų aminorūgščių, kurios pagreitina medžiagų apykaitą, taip pat ir baltymų.

Šios dietos pranašumai yra akivaizdūs:

  • svorio nukritimas per trumpą laiką (liemens apimties sumažėjimas matomas jau penktą dieną);
  • švari ir sveika oda jau trečią dieną;
  • minimalus laiko gaišimas maisto gaminimui;
  • pigūs ir prieinami produktai;
  • subalansuota mityba;
  • alkio stoka ir lengvumo jausmas skrandyje.

Iš minusų galima pastebėti tik tai, kad avižiniai dribsniai vieni nėra labai skanūs, tad geriau valgykite juos iškart su obuoliais. Jei nemėgstate šių produktų, dieta jums gali greitai atsibosti.

obuolius

Apytikslis dienos meniu

  • Pusryčiai: lėkštė avižinių dribsnių ir 2 obuoliai.
  • Pietūs: lėkštė avižinių dribsnių su medumi, 100 g varškės ir 3 obuoliai.
  • Vakarienė: 200 g varškės ir 2 obuoliai.

Dienos metu galite gerti neribotą kiekį arbatos ir vandens (geriausia mineralinio) be pridėtinio cukraus. Kartą per 3 dienas į meniu turite įtraukti 300 g daržovių, kurių sudėtyje nėra krakmolo. Jei norite papildyti trūkstamų vitaminų ir mineralų atsargas, daržoves turite valgyti tarp pietų ir vakarienės.

obuolius

Kilogramas obuolių per dieną gali daug padaryti, pavyzdžiui, pašalinti iš organizmo susikaupusias atliekas, kurios žymiai padidina svorį. Obuolius galite dėti ir į bulvių košę, pagardinti jais varškę. Vartokite neriebią varškę.

Naujienos Tavo el. pašte

Komentarai:

Griežtai draudžiama Zinoti.lt portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Zinoti.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Zinoti.lt šaltinį. Ši informacija yra Zinoti.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu [email protected].