Rėmuo yra problema, kurią sukelia rūgšties refliuksas. Tai būklė, kai skrandžio turinys, pvz., maistas ir gėrimai, išsiunčiami į stemplę. Daugybė žmonių kasdien susiduria su šia problema.

Keletas svarbių faktų apie rėmenį

Dažniausios rėmens priežastys yra rūkymas, nutukimas, fizinis neveiklumas, prasta mityba ir kai kurios sunkios ligos.

Pagrindinis simptomas yra skrandžio rūgšties sukeltas deginimo pojūtis krūtinės ar gerklės srityje. Daugeliu atvejų rėmuo neturi jokios įtakos bendrai sveikatai.

5 natūralios priemonės nuo rėmens

1. Soda

Soda yra beveik visagalis vaistas. Yra daugybė jos panaudojimo būdų. Tai – šarminiai balti milteliai, susidedantys iš 100 % natrio bikarbonato ir turi šiek tiek sūrų skonį.

Šie nuostabūs milteliai neutralizuoja skrandžio rūgšties perteklių, o tai padeda sumažinti rėmenį.

Kaip naudoti:

Pusėje stiklinės vandens ištirpinkite pusę arbatinio šaukštelio sodos. Gerkite kas dvi valandas, kol nuslėgs rėmuo.

2. Bananai

Bananai turi gana aukštą pH lygį, kuris yra labai svarbus, kai reikia atkurti skrandžio natūralumą. Bananai puikiai tinka stemplės diskomfortui sumažinti.

Kaip naudoti:

Tiesiog supjaustykite pusę bananų ir valgykite kartu su koše per pusryčius.

3. Imbieras

Imbieras neabejotinai yra vienas geriausių natūralių vaistų! Jis turi keletą privalumų, susijusių su rūgšties refliuksu.

Kaip naudoti:

Imbieras yra gana universalus, todėl galite jį naudoti supjaustytą, nuluptą arba sumaltą. Galite jį valgyti arba pridėti prie sriubų, salotų, suši ir kitų maisto produktų.

Tačiau vienas iš geriausių būdų mėgautis imbieru, kai reikia numalšinti rėmenį, yra arbata.

4. Kramtomoji guma

Ironiška, tačiau kramtomoji guma padeda sumažinti rėmenį! Ji skatina seilių gamybą, o jos natūraliai mažina rūgšties kiekį.

Kaip naudoti:

Tiesiog kramtykite, kai reikia.

5. Vaistažolės

Geriausios žolelės rėmeniui gydyti:

kiaulpienės šaknis

imbiero šaknis

avižos

valerijono šaknis

Kaip naudoti:

Dauguma žolelių parduodami kaip papildai vaistinėse.

Prevencinės priemonės:

Gerti daug paprasto vandens.

Reguliariai mankštintis.

Nevalgyti gulint.

Valgyti subalansuotą maistą.

Valgyti po mažiau, bet dažniau.

Vengti rūkyti.

Šaltinis

Komentarai:

Griežtai draudžiama Zinoti.lt portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Zinoti.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Zinoti.lt šaltinį. Ši informacija yra Zinoti.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu [email protected].