Pagrindinė vyresnio amžiaus žmonių daroma klaida – pernelyg monotoniško valgiaraščio pasirinkimas.

REKLAMA

Būtent todėl gali pasireikšti įvairių naudingų mikroelementų trūkumas.

Svarbu nepamiršti, kad mityba turi būti įvairi, nes tik tuomet bus galima užtikrinti pakankamą vitaminų ir mineralų kiekį.

Apie tai papasakojo mitybos specialistė Elena Solomatina.

Ji pažymėjo, kad vyresnio amžiaus žmonių mityboje turi būti riebalų, baltymų ir angliavandenių, nes tai yra labai svarbu imunitetui ir raumenims.

REKLAMA

Ypač naudingi baltymai, kurių gauti su maistu yra gana paprasta. Į savo mitybos racioną vertėtų įtraukti sūrį, kiaušinius, neriebią varškę, žuvį, liesą paukštieną arba triušieną.

Riebalų atsargas papildysite valgydami rauginto pieno produktus, raudoną žuvį, silkę, skumbrę ir sūrį.

Energijos suteiks angliavandeniai iš daržovių, vaisių, grūdų ir duonos.

Komentarai:

Griežtai draudžiama Zinoti.lt portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Zinoti.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Zinoti.lt šaltinį. Ši informacija yra Zinoti.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu [email protected].