Kvėpavimo pratimai plaučiams. Darykite kasdien ir mėgaukitės rezultatais!

Žmogaus plaučiai sugeba absorbuoti nuo trijų šimtų iki devynių šimtų litrų oro. Juk mes net negalvojame apie tai, kaip mums pasisekė. Tai, kaip ir kuo žmogus įkvepia, daro tiesioginę įtaką jo sveikatai. Mankštinti raumenis sporto salėje atrodo gana įprasta rutina. Tačiau nedaugelis žmonių žino, kad plaučių kvėpavimo pratimai plaučiams yra ne mažiau svarbūs ir reikalingi, norint būti sveikais.

plaučiams

Kvėpavimo pratimai plaučiams

Dėl deguonies trūkumo organizme atsiranda mieguistumas, greitas nuovargis ir blogas susikaupimas darbui. Kad taip neatsitiktų, turite prisotinti savo kūną deguonimi ir daryti tai teisingai. Kvėpavimo pratimai naudingi sergant kvėpavimo takų ligomis ir kaip bendrieji stiprinimo pratimai.

Keli veiksmingi ir tuo pat metu lengvi pratimai leis visiškai laisvai kvėpuoti. Kasdien darykite kvėpavimo pratimus kelias minutes, o plaučiai jums padėkos.

Plaučių valymas

Šis pratimas turi gydomąjį poveikį visam kūnui. Juos dažnai daro pučiamųjų muzikantai, dainininkai, aktoriai ir mokytojai. Giliai įkvėpkite ir sulaikykite kvėpavimą. Dabar jums reikia sudėti lūpas tarsi pučiant karštą gėrimą. Tokiu atveju iškvėpkite, padarykite pertraukėlę ir vėl iškvėpkite likusį orą.

plaučiams

Stiprūs kvėpavimo raumenys

Pratimai padeda sustiprinti ir plaučius, ir jų raumenis. Reguliariai atlikite šį pratimą, kad jūsų kūnas geriau įsisavintų deguonį. Stovėdami tiesiai, giliai įkvėpkite. Stenkitės kuo ilgiau neišleisti oro iš plaučių. Stipriai iškvėpkite pražioję burną.

Plaučių ląstelių aktyvacija

Pratimas suaktyvina plaučių oro ląsteles. Po pratimų gali būti jaučiamas nedidelis galvos svaigimas. Stovėdami tiesiai, nuleiskite rankas išilgai liemens. Įkvėpkite palaipsniui ir lėtai, kol plaučiai bus pilni. Glauskite pirštus ant krūtinės ir lėtai iškvėpkite.

plaučiams

Viršutinio kvėpavimo treniruotės

Pratimas gali nudžiuginti, todėl jie dar vadinami „viršutiniu džiaugsmingu kvėpavimu“. Padėkite rankas ant šonų, kad įkvėpiamas oras užpildytų tik viršutinius plaučius. Krūtinė tuo metu pakils. Kai jūs iškvepiate, šonkaulių išsiplėtimas sumažėja, o pilvas nejuda, šonkaulių narvelis neišsiplečia.

Mažesnio kvėpavimo treniruotė

Raminantis pratimas, kuris turėtų būti atliekamas pačioje kvėpavimo pratimų pabaigoje. Giliai įkvėpkite, kad pilvas išsipūstų, o iškvepiant jis susitrauktų.

plaučiams

Dabar jūsų plaučiai tapo šiek tiek stipresni. Nepamirškite reguliariai atlikti tokius pratimus, geriausia kiekvieną dieną. Pasiekti rezultatus padės žalingų įpročių atsisakymas ir kuo dažniau stenkitės pabūti gryname ore!

Naujienos Tavo el. pašte

Komentarai:

Griežtai draudžiama Zinoti.lt portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Zinoti.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Zinoti.lt šaltinį. Ši informacija yra Zinoti.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu [email protected].