Ne kiekvienam žmogui, nusprendusiam numesti svorio, pavyksta pasiekti pageidaujamų rezultatų. Tenka pripažinti, kad svorio metimas ne visada yra toks paprastas, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Net ir pakoregavus mitybos įpročius ir padidinus fizinį aktyvumą rezultatai ne visada yra tokie geri, kokių norėtųsi. Tiksliau, svoris kartais lieka toks pat, koks ir buvo anksčiau…

Jei užlipę ant svarstyklių pastebite, kad jūsų svoris liko toks pat, koks ir buvo, turėtumėte gerai pagalvoti, kodėl nepavyksta atsikratyti nepageidaujamų kilogramų. Mitybos specialistai įvardijo 5 dažniausias priežastis, dėl kurių nepavyksta atsikratyti nepageidaujamų kilogramų.

Netinkama dieta

Dietos gana dažnai pasiteisina tik labai trumpą laiką: jos padeda greitai atsikratyti kelių nepageidaujamų kilogramų, tačiau vėliau svoris ir toliau sėkmingai auga. Svarbu pasirinkti tokį mitybos tipą, kurio galėtumėte laikytis nuolat. Tik tokiu atveju galėsite išlaikyti nepriekaištingą figūrą ir nepriaugti numestų kilogramų.

Kalorijų perteklius

Ne visi žmonės yra linkę pripažinti, kad suvartoja daugiau kalorijų nei iš tiesų reikėtų. Būtent todėl vertėtų atidžiau paanalizuoti savo mitybą. Kalorijų perteklių gali lemti net ir tokie maisto produktai, kurie iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti kaip visiškai nekalti.

Pavyzdžiui, kai kurių gamintojų siūlomuose sausuose pusryčiuose gali būti tikrai labai didelis kalorijų kiekis. Vos vienoje porcijoje (100 gramų) sausų pusryčių gali būti iki 500 kcal, todėl tokie pusryčiai gali būti prilyginami desertui. Mūsų visų mėgstamame vasariškame deserte – leduose gali būti daugiau nei 200 kcal, todėl labai svarbu pasirinkti tokius produktus, kuriais galėtumėte mėgautis be jokios sąžinės graužaties.

Per mažas fizinis aktyvumas

Svarbu stebėti, kiek žingsnių nueinate per dieną, ir kiek laiko skiriate mankštos pratimams. Jei dirbate sėdimą darbą ir nesimankštinate, numesti svorio gali būti tiesiog neįmanoma. Būtent todėl labai svarbu pasirinkti mėgstamą fizinę veiklą ir kuo dažniau vaikščioti pėsčiomis.

Šventės

Švenčių metu dažniausiai važiuojame aplankyti savo artimųjų, arba jų sulaukiame savo namuose. Švenčių metu stalas dažniausiai tiesiog linksta nuo įvairiausių valgių, todėl kyla pagundų persivalgyti. Beveik visi tradiciniai patiekalai yra labai kaloringi, ir, žinoma, kenkiantys kūno linijoms, todėl vertėtų gerai pagalvoti, kokių patiekalų būtų galima atsisakyti, ir rinktis sveikesnes alternatyvas. Atsisakykite majonezo, pomidorų padažo, raudonos mėsos patiekalų, įvairių pusgaminių ir riebaluose kepto maisto.

Alkoholiniai gėrimai

Dauguma žmonių nė nesusimąsto, kad įvairiuose alkoholiniuose gėrimuose yra labai daug kalorijų. Ypač pavojingi įvairūs saldūs kokteiliai, kurių sudėtyje yra vaisių sulčių, gazuotų gaiviųjų gėrimų, ir t.t. Taip pat nepamirškite, kad net ir nedidelis alkoholio kiekis gali sulėtinti medžiagų apykaitos procesą.

Komentarai:

Griežtai draudžiama Zinoti.lt portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Zinoti.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Zinoti.lt šaltinį. Ši informacija yra Zinoti.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu [email protected].