Geras miegas ir energija ryte. Šie patarimai padės tai pasiekti!

Geras miegas garantuoja mums tinkamą psichinę ir fizinę sveikatą. Tai, kaip jaučiatės ryte, priklauso nuo jūsų miego kokybės. Savijautos pablogėjimas dėl miego trūkumo jaučiamas iškart, o laikui bėgant neigiamas poveikis tik blogės. Miego trūkumas padidina daugelio lėtinių ligų riziką. 

Geras miegas

Kiek patenkintas mūsų poreikis pailsėti, priklauso nuo to, kaip greitai mąstome, reaguojame, dirbame, studijuojame ir bendraujame su kitais. Laimei, yra keletas naudingų patarimų, kurie gali padėti geriau išsimiegoti.

1. Laikykitės režimo

Nepaisant to, kaip sunku daugumai iš mūsų likti budriems, patikiname jus, kad miego rėžimas padės atsikratyti nemigos problemų. Stenkitės eiti miegoti ir pabusti maždaug tuo pačiu laiku. Greitai pajusite, kaip normalizuojasi vidinis laikrodis, pagerės nuotaika ir psichologinė būklė.

2. Išbandykite aromaterapiją

aromaterapija

Vakarinė vonia su levandų ekstraktu tikrai padės atsipalaiduoti po sunkios dienos, taip pat paruoš jūsų mintis ir kūną saldiems sapnams. Bet jei manote, kad šis metodas visiškai ne jums, išbandykite bet kurį iš kitų siūlomų ir išmoksite užmigti per mažiau nei 5 minutes.

3. Nevalgykite naktį

Ši taisyklė pirmiausia taikoma „sunkiems“ patiekalams. Pirma, persivalgymas prieš miegą neigiamai veikia jūsų svorį. Ir, antra, tai daro jūsų miegą neramų. Jei jaučiate stiprų alkį, pirmenybę teikite kažkam lengvam, pavyzdžiui, vaisiams ar jogurtui.

4. Stenkitės miegoti teisingoje padėtyje.

Geras miegas

Jau seniai įrodyta, kad už gerai sveikatai ir gyvybingumui palaikyti geriausia miegoti ant nugaros. Pagalvės aukštis turėtų atitikti pečių plotį, kad kaklas būtų teisingoje padėtyje. Venkite per daug kietų ar, priešingai, per minkštų pagalvių.

5. Laikykite savo įtaisus atokiau nuo miegamojo.

Jei esate linkęs pabusti vidury nakties, pastebėsite ryškų efektą, jei nustosite naudotis telefonu ir kitais prietaisais prieš pat miegą. Atidėkite jį iki ryto. Programėlės atitraukia mus, sukelia nereikalingų minčių, neleidžia atsipalaiduoti ir pamiršti kasdienius rūpesčius.

6. Atsisakykite kavos po 16 valandos

Daugelis iš mūsų mėgsta kavą. Ir mes visi žinome, kad kofeinas yra galingas energetinis gėrimas, palaikantis gerą formą. Gydytojai rekomenduoja vengti kofeino bent šešias valandas prieš miegą.

7. Palaikykite kambario temperatūrą.

Geras miegas

Geras miegas yra sunkiai tikėtinas, jei jums per karšta ar per šalta. Rekomenduojama patogi sveiko miego temperatūra turėtų būti apie 24–25 laipsnius. Be to, pabandykite užmigti visiškoje tamsoje. Jei dėl kokių nors priežasčių neturite galimybės išjungti visų šviesos šaltinių, naudokite miego kaukę.

Tikimės, kad šie paprasti patarimai jums bus naudingi ir padės gerai išsimiegoti. Atminkite, kad jūsų dienos veiklos kokybė tiesiogiai priklauso nuo jūsų miego kokybės.

Geras miegas

Nemokamai užsiprenumeruokite ir pirmieji gaukite mūsų naujausius straipsnius bei nuotraukas

👇

Komentarai:

Griežtai draudžiama Zinoti.lt portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Zinoti.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Zinoti.lt šaltinį. Ši informacija yra Zinoti.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu [email protected].