dieta

Kuo vyresni tampame, tuo sunkiau palaikyti tinkamą kūno būklę: sulėtėja medžiagų apykaita, gyvenimo būdas tampa mažiau aktyvus, o po 40 metų prarandame raumeninį audinį, kurį pakeičia riebalinis audinys. Ką daryti, kad po 40 metų išlaikytumėte gražią figūrą? Yra keletas patarimų!

svorį

Kad būtų pakankamai

Labai bloga mintis yra nepaprastai sumažinti savo dienos racioną, kad numestumėte svorio. Greičiausiai iš pradžių pasieksite rezultatą ir, ko gero, jis bus net įspūdingas, tačiau labai greitai svoris sugrįš, o paskui visiškai nebesitrauks. Mūsų kūnas nemėgsta streso ir bijo nežinomybės. Staigiai sumažėjus maisto kiekiui jis visomis jėgomis priešinsis pastangoms atsikratyti riebalų – veikiau jis tai darys su raumenų audiniais. Todėl valgykite tiek, kiek reikia, kad nepatirtumėte alkio.

Neatsisakykite pusryčių

Moterys, kurios praleidžia pusryčius, nutunka vidutiniškai 4,5 karto labiau nei tos, kurios neatsisako rytinio patiekalo. Pirma, kalorijos, kurios į organizmą patenka ryte, beveik visiškai paverčiamos energija; antra, sotūs pusryčiai leidžia ilgai jaustis sočiam ir pašalina norą užkąsti ko nors kenksmingo. Galiausiai pusryčiai suteikia mums pakankamai energijos gyventi aktyvų gyvenimo būdą – tai taip pat labai svarbu sveikatai ir gerai figūrai.

Perteklinis kūno svoris

Gerkite arbatą arba kavą

Jei išgersite tris puodelius kavos ar arbatos kasdien, jūsų medžiagų apykaita veiks 5–8 % greičiau. Tai reiškia, kad nieko nedarę išleisite papildomas 98–144 kalorijas. Be to, tik vienas puodelis šviežiai paruoštos arbatos (žinoma, be cukraus ir užkandžių) „pagreitina“ metabolizmą 12 %.

Gerkite daugiau vandens

Kiekvieną dieną – 6 puodeliai šalto vandens – ir nieko nedarydami numesite 2,5 kg per metus arba prarasite 50 kalorijų per dieną. Ir jei norite numesti daugiau, gerkite tikrai šaltą vandenį. Tada kūnui reikės papildomos energijos, kad jis sušiltų iki kūno temperatūros.

Valgykite daug baltymų

Idealiu atveju baltymai turėtų būti įtraukti į kiekvieną patiekalą – tada jūsų raumenys gaus pakankamai statybinės medžiagos. Be to, baltymų turinti dieta pagreitina papildomų kalorijų sudeginimą iki 35 %!

Maisto produktai

Gaukite daugiau vitamino D

Šio vitamino šaltinis gali būti maistas (riebi žuvis, kiaušiniai, pieno produktai ir jūros gėrybės), taip pat saulės spinduliai. Vitaminas D yra viena pagrindinių naudingų medžiagų, nuo kurių tiesiogiai priklauso medžiagų apykaita. Ir jei jo nepakanka jūsų racione, metabolizmas neišvengiamai sulėtės.

vitaminas d

Gerkite daug pieno

Kai kurie tyrimai patvirtina, kad kalcio trūkumas neigiamai veikia medžiagų apykaitą. Bėda ta, kad moterims po 40 metų šis trūkumas pastebimas labai dažnai. Dėl to, kad maiste nėra pakankamai pieno riebalų. Kiekvieną dieną būtinai valgykite varškės, jogurtų (visiškai neriebių), gerkite nenugriebtą pieną. Tai pieno riebalai, kurie padės jūsų kūnui greitai perdirbti kalorijų perteklių į energiją, taip pat apsaugos nuo kenksmingų kitų maisto produktų riebalų.

Tinkamai maitinkitės ir lieknėkite!

Naujienos Tavo el. pašte

Komentarai:

Griežtai draudžiama Zinoti.lt portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Zinoti.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Zinoti.lt šaltinį. Ši informacija yra Zinoti.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu [email protected].