Lengva dienos mityba, kuri padės jums be didesnio vargo numesti svorio!

Kad ir kokia būtų jūsų mityba, lengva pasninko diena visada yra gera mintis. Ypač užsitęsusio karantino metu, kai ne visiems pavyksta išlaikyti formas. Mes esame įpratę daryti iškrovos dienas, kai pirmenybė teikiama vienam produktui. Pavyzdžiui: brokoliai, agurkai ar obuoliai. Bet kodėl kankinti save tais pačiais pusryčiais, priešpiečiais ir vakarienėmis?

mityba

Mūsų straipsnyje jūs sužinosite, kaip praleisti lengvai pasninko dieną su daugybe skirtingų produktų. Mūsų metodas puikiai tinka tiek pradedantiesiems, tiek mėgstantiems paįvairinti savo kasdienę mitybą. Svarbiausia yra laikytis griežto laiko režimo ir iš anksto pasiruošti tinkamo maisto.

Lengva dienos mityba

Tvarkaraštis

Jūs turėsite valgyti mažus patiekalus kas 2 valandas. Taip pat nepamirškite apie vandenį. Tokia badavimo diena nevargins tais pačiais produktais, o jūs nepajusite alkio. Bet jūs turite pradėti valgyti ryte – 7:00.

  • 7:00 – 1 puodelis žaliosios arbatos be cukraus
  • 9:00 – 1 virtas kiaušinis

mityba

  • 11:00 – 1 valgomasis šaukštas mirkytų razinų
  • 13:00 – 100 g virtos vištienos ar kalakutienos
  • 15:00 – 1 stiklinė naminių pomidorų sulčių (sultys iš parduotuvės kategoriškai netinka dėl didelio druskos ir cukraus kiekio)

  • 17:00 – 1 virtas kiaušinis
  • 19:00 – 1 obuolys
  • 21:00 – 1 stiklinė šilto pieno ar kefyro

Taisyklės

mityba

1. Pirma, šią dieną valgykite griežtai nurodytu laiku. Maksimalus poslinkis yra ne ilgesnis kaip 15 minučių.

2. Antra, nepamirškite nurodytų produktų. Jei jums reikia valgyti kiaušinį, valgykite tik jį ir nepakeiskite jo puodeliu kavos.

3. Absoliučiai visus patiekalus valgykite be druskos ir cukraus.

4. Nepraleiskite vieno valgymo. Priešingu atveju jūs pradėsite alkti.

5. Tarp valgių išgerkite 1 puodelį švaraus vandens.

Mūsų pasninko diena su tokia mityba skirta tiems, kurie nori numesti svorio. Kaip rodo praktika, garantuojama, kad ši technika padės atsikratyti 1 kg per dieną. Tačiau nepiktnaudžiaukite šia dieta. Vienaip ar kitaip, mityba turi būti subalansuota. Be to, atminkite, kad svorio metimo procesas yra tiesiogiai susijęs su fiziniu aktyvumu. Todėl daugiau sportuokite ir vaikščiokite.

Siūlome išbandyti ir kitos dietos metodą!

Metabolinė dieta. Kodėl labai efektyvus ir naudingas metodas?

Metabolinė dieta. Kodėl labai efektyvus ir naudingas metodas?

Pasaulyje yra tūkstančiai dietų. Tiems, kurie nori numesti svorio, atrodo, yra daug pasirinkimo. Deja, ne visos dietos yra saugios ar veiksmingos. Diane Cress yra JAV įsikūrusi dietologė, sukūrusi naują mitybos sistemą. Ji taip pat yra knygos „Metabolizmo dieta ir stebuklas“ autorė. Šiame straipsnyje pristatomi šios dietos privalumai ir trūkumai.

Diane Cress daugelį metų dirbo su pacientais, turinčiais antsvorio ir diabetu. Jos knyga, pagrįsta jos paties patirtimi ir medicinos mokslais, sulaukė visuomenės dėmesio. Metabolizmo stebuklas „Daily Mail“ buvo paskelbtas Metų dieta 2010 m.

Pažvelkime į Dianos Cress knygą ir suprasime pagrindinius jos principus. Kas tiksliai yra metabolinė dieta?

Kaip tai veikia?

Metabolinė dieta

Žmonės, kurie numeta svorio, susiduria su moksliškai įrodytu faktu, vadinamu „plokščiakalnio efektu“. Žmonės laikosi dietos, tačiau jie nepraranda svorio.

Taip yra todėl, kad mūsų kūnas taupo kiekvieną kaloriją. Jo pagrindinis tikslas yra bet kokiomis priemonėmis apsaugoti savo kūną nuo bado, ir šia prasme jis laiko riebalų kaupimąsi būtinu šaltiniu. Taigi mažėjant maistui, gudrus kūnas sulėtina medžiagų apykaitą ir bando eikvoti mažiau energijos.

Metabolinės dietos tikslas yra perkrauti tam tikrus organus: kasą ir kepenis. Po poilsio šios ląstelės pradeda veikti nauju režimu, kitaip tariant, medžiagų apykaita tampa normali.

Dviejų rūšių metabolizmas

Metabolinės dietos išradėjos Diane Chrys teigimu, yra dviejų rūšių metabolizmas. Normalus (A metabolizmas) – ploniems žmonėms, tingus (B metabolizmas) – nutukusiems žmonėms. Asmuo, turintis antsvorio, nesugeba normaliai išskirti gliukozės, todėl riebaliniame audinyje kaupiasi labai aktyvūs riebalai. Tai yra pagrindinis metabolinio sindromo simptomas.

Svorio metimas sukels nuolatinį nuovargį. Mūsų metabolizmas labai priklauso nuo hormono, vadinamo insulinu. Šis hormonas yra atsakingas už gliukozės kiekio kraujyje sumažėjimą. Perteklinis insulinas, atvirkščiai, verčia mus norėti saldumynų. Jis taip pat absorbuoja glikogeną iš kepenų, o tai savo ruožtu padidina gliukozės kiekį kraujyje, o riebalinis audinys pradeda labai aktyviai kaupti riebalus.

Tai sukuria pasikartojantį ratą. Mes valgome saldumynus, padidėja mūsų insulino lygis, norime valgyti daugiau saldumynų. Išskyrus gliukozę ar saldainius, nesudegusio insulino perteklius gali sukelti alkį. Suprantama, kad metabolizmas tokiomis sąlygomis yra labai sunkus norint numesti svorio.

Trys etapai

Metabolinė dieta

Metabolinė dieta yra ypatingas požiūris į maistą, kurio tikslas – perkrauti susilpnėjusią medžiagų apykaitą. Dieta susideda iš trijų pagrindinių etapų, kurių kiekvienas turi savo ypatybes.

Pirmasis etapas: pats sunkiausias

Kasa yra atsakinga už perteklinio insulino sekrecijos slopinimą, todėl valgykite daugiau mažai angliavandenių turinčio maisto.

Tai truks 8 savaites. Suvartokite ne daugiau kaip 25 gramus angliavandenių per dieną. Šia prasme Diane Cress rekomenduoja padalinti valgį į 5 dalis. Autorius teigia, kad neteisinga ilgą laiką laikytis dietos, kurioje mažai angliavandenių. Tačiau jis mano, kad vienintelis būdas stabilizuoti insulino sekreciją per trumpą laiką yra angliavandenių toleravimas nemedikamentiniu būdu.

Diane Cress pasakojo tiesą ir sakė, kad pirmąsias tris dienas būsite pavargę, silpni, alkani. Tai reiškia, kad kūnas pripranta prie naujos dietos, tačiau nuo ketvirtos dienos kūnas normalizuosis.

Antrasis etapas: svorio metimo procesas

Metabolinė dieta

Per tą laiką pradėsite mesti svorį, todėl tęskite tol, kol norėsite numesti svorio. Pagrindinė taisyklė: ne daugiau kaip 60 gramų angliavandenių per dieną. Po poilsio laiko naujai pakrauta kasa pamažu suaktyvėja ir pradeda veikti nauju režimu, ty normaliai veikti.

Trečias etapas: visam gyvenimui

Trečias žingsnis – reguliariai juo vadovautis, tačiau taisyklės nėra labai griežtos.

Norint sėkmingai išlaikyti pasiektą svorį, būtina laikytis pagrindinių mitybos taisyklių. Autorius siūlo pirmiausia suskaičiuoti kalorijas. Atsižvelgiant į jūsų lytį, amžių ir fizinį aktyvumą, apskaičiuokite kalorijų kiekį, kurio reikia norint numesti svorio. Taip pat svarbu atkreipti dėmesį į tai, ar jūsų organizme nėra tinkamo tipo medžiagų apykaita, kuris buvo paminėtas straipsnio pradžioje.

Mitybos ypatybės

Metabolinė dieta

Pirmajame etape autorius rekomenduoja kiek įmanoma vengti greitai ar lėtai įsisavinamų angliavandenių, įskaitant makaronus, ryžius ir duoną. Pagrindinį meniu sudaro baltymai ir daržovės, kurių galima rasti mažai angliavandenių turinčiuose maisto produktuose. Tačiau autorius perspėja nevalgyti tiek, kiek leidžiama. Autorė mano, kad maisto kiekį reikia nuolat stebėti.

Antrasis etapas apima visus į pirmą skyrių įtrauktus maisto produktus. Taip pat galima pridėti grūdų produktų, tokių kaip makaronai, ryžiai, duona, nesaldinti vaisiai, taip pat pyragaičiai, kuriuose mažai angliavandenių.

dieta

Trečiajame etape, kai dieta pasibaigė, reikia reguliariai sekti vartojamų angliavandenių kiekį. Valgiaraštyje bus saldūs vaisiai ir uogos, taip pat nedidelis desertas. Svarbiausia, nepamirškite kontroliuoti porcijų dydžio.

Naujienos Tavo el. pašte

Komentarai:

Griežtai draudžiama Zinoti.lt portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Zinoti.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Zinoti.lt šaltinį. Ši informacija yra Zinoti.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu [email protected].