Jei reguliariai lankotės sporto salėje, tačiau visa tai neduoda jokių rezultatų, vertėtų išsiaiškinti, ar tai nėra susiję su žemiau išvardintomis priežastimis. Apie tai papasakojo mitybos specialistė Olga Matvejeva.

1. Pasirinkote netinkamą dietą

Jei siekiate priaugti raumenų, tam reikia „statybinės“ medžiagos. Jei suvartojate per mažai baltymų, natūralu, kad nepavyksta pasiekti pageidaujamų rezultatų. Jei siekiate numesti svorio, turėtumėte suvartoti mažiau kalorijų  nei jų sudeginate, taigi, pirmiausia vertėtų atidžiai peržiūrėti savo valgiaraštį.

2. Netinkama treniruočių sistema

Rezultatų galite nepastebėti ir tada, jei sportuojate nereguliariai, nepailsite ar renkatės per lengvą treniruočių programą. Vertėtų atkreipti dėmesį į tai, ar krūvis yra palaipsniui didinamas: jei ne, tuomet nieko keisto, kad nepastebite pageidaujamų rezultatų.

3. Nekokybiškas miegas

Ne ką mažiau svarbu ir tai, kiek valandų miegate nakties metu, ir ar miegas yra kokybiškas. Galite miegoti vos 6 valandas ir atsikelti žvalūs, arba galite miegoti 10 valandų, ir atsikelti neišsimiegoję. Būtent todėl labai svarbu stengtis kiekvieną naktį išmiegoti pakankamai valandų, kad vėliau netektų „kompensuoti“ miego trūkumo.

4. Pervargimas

Pervargti galima ne tik treniruočių metu, todėl vertėtų pakankamai laiko skirti poilsiui.

5. Alkoholio vartojimas

dieta

Taip, alkoholis taip pat gali turėti įtakos rezultatams. Suvartojus net ir nedaug alkoholio, 72 valandas sulėtėja raumenų augimo ir riebalų deginimo procesai. Būtent todėl vertėtų vengti alkoholio vartojimo, ir atminti, kad po vakarėlio sportas tikrai nėra pati geriausia mintis.

Komentarai:

Griežtai draudžiama Zinoti.lt portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Zinoti.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Zinoti.lt šaltinį. Ši informacija yra Zinoti.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu [email protected].