Su amžiumi išlaikyti figūrą gali tapti vis sunkiau, todėl mitybos specialistai pasidalino keliais naudingais patarimais, kuriais turėtų vadovautis vyresnės nei 30 metų moterys. Taip pat vertėtų nepamiršti, kad nepakanka vien tik rūpintis mityba: taip pat vertėtų reguliariai mankštintis.

Medžiagų apykaitos spartinimas

Su amžiumi medžiagų apykaita ima veikti vis lėčiau, todėl vertėtų mažinti suvartojamų kalorijų kiekį. Taip pat yra svarbu stengtis paspartinti medžiagų apykaitą: sportuoti, rinktis ilgus pasivaikščiojimus pėsčiomis, vartoti aštrius prieskonius, ir t.t.

Desertų ribojimas

Deja, vyresnėms nei 30 metų moterims tenka riboti desertų skaičių, nes saldumynų vartojimas labai kenkia kūno linijoms. Jei norisi ko nors saldaus, rinkitės medų, nedidelį džiovintų vaisių kiekį arba juodąjį šokoladą.

Rinkitės sveikus riebalus

Su amžiumi „blogieji“ riebalai ne tik gadina figūrą, bet taip pat didina cholesterolio kiekį kraujyje. Tai gresia nutukimu ir širdies problemomis. Sveikų riebalų gausu riešutuose, jūros žuvyje, nerafinuotame augaliniame aliejuje ir avokaduose.

Lengva vakarienė

Jei vakarienė bus labai soti, organizmas neturės pakankamai laiko apdoroti maisto. Tai gali pakenkti virškinamojo trakto organų darbui ir sugadinti figūrą. Stenkitės, kad vakarienė neviršytų 500 kcal.

Žarnyno veiklos gerinimas

Svarbu pasirūpinti žarnyno veikla. Tą padaryti gali padėti naudingi fermentuoto pieno produktai – kefyras, varškė, natūralus jogurtas.

Nepamirškite daržovių: tai – vertingas skaidulų šaltinis. Taip pat reguliariai vartokite sėlenas.

Komentarai:

Griežtai draudžiama Zinoti.lt portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Zinoti.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Zinoti.lt šaltinį. Ši informacija yra Zinoti.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu [email protected].