Atlikite šiuos veiksmingus pilvo pratimus namuose, vos po 5 minutes per dieną pagal šią „YouTube“ kanalo treniruotę ir jei tinkamai maitinsitės – greitai pasieksite puikių rezultatų!

Šie pratimai yra skirti deginti pilvo riebalus ir yra labai efektyvūs!

  1. Pratimas

Atlikite šį pratimą 30 sekundžių.

Atsigulkite ant kilimėlio, vieną koją ištieskite lygiagrečiai virš žemės, vieną ranką uždėkite už galvos ir kitą ranką padėkite ant žemės.

Ranką už galvos pritraukite prie ištiestos kojos, kurią turite sulenkti, kelio.

Tada vėl ištieskite koją, ištieskite ranką ir delnu palieskite kulkšnį.

Kartokite pakaitomis išlaikydami tempą.

Tą patį kartokite 30 sekundžių su kita kūno puse.

  1. Pratimas

Atlikite šį pratimą 30 sekundžių.

Pradinė padėtis išlieka tokia pati, kaip ir ankstesniame pratime, tačiau reikės suploti rankomis.

Vieną koją sulenkite ties keliu ir susilenkite, keldami viršutinę liemens dalį ir delnais suplokite ties sulenkta koja.

Kartokite išlaikydami tempą ir pakartokite su kita kūno puse.

  1. Pratimas

Šį pratimą atlikite 30 sekundžių.

Atsisėskite ant grindų, kojas sulenkite per kelius, šiek tiek pakelkite pėdas nuo žemės ir išlaikykite pusiausvyrą.

Rankas laikykite priešais save ir sukite liemenį pakaitomis tai į vieną, tai į kitą pusę, o šonuose visada rankomis palieskite žemę.

 

  1. Pratimas

Šį pratimą atlikite 30 sekundžių.

Atsigulkite ant nugaros, pakiškite rankas po sėdmenimis ir pakelkite kojas nuo žemės.

Kojas pakaitomis kelkite į viršų ir į apačią, tada išskėskite jas į šonus.

Pilvo raumenys turi būti įtempti.

  1. Pratimas

Šį pratimą atlikite 30 sekundžių.

Šis pratimas panašus į ankstesnįjį.

Atsigulkite ant nugaros, pakiškite rankas po užpakaliu ir pakelkite kojas nuo žemės.

Pakaitomis kelkite aukštyn vieną koją, paskui kitą, o tada abi suglaustas kojas kelkite kuo aukščiau.

  1. Pratimas

Šį pratimą atlikite 30 sekundžių.

Atsigulkite ant žemės, sulenkite kojas ir pastatykite pėdas ant žemės.

Ištieskite rankas prie kūno ir pakaitomis viena ranka palieskite vieną kulną, kita – kitą.

  1. Pratimas

Šį pratimą atlikite 30 sekundžių.

Atlikdami paskutinį pratimą, užimkite lentos padėtį ir pakaitomis sukite kūną į vieną, o paskui į kitą pusę.

Atlikta. Tai visa pratimų serija, kuri padės jums turėti trokštamas kūno linijas!

Vaizdo medžiaga:

Naujienos Tavo el. pašte

Komentarai:

Griežtai draudžiama Zinoti.lt portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Zinoti.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Zinoti.lt šaltinį. Ši informacija yra Zinoti.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu [email protected].