Štai, ką moterys turėtų padaryti, kad sudegintų riebalus: 5 paslaptys 100% rezultatui!

Ar esate nusiminę, nes visi būdai, padedantys numesti svorio anksčiau, neveikia?

Ar „badaujate iki mirties“ ir nematote rezultatų? Reiškiasi jūsų metabolizmas sulėtėjo.

Tai nėra jūsų kaltė – dauguma mūsų nežino, kodėl staiga sulėtėja metabolizmas ir kaip jį pagreitinti.

Mes gimėme su paveldimais genais, todėl dauguma jūsų metabolizmo yra paveldėta. Jei priaugsite svorio, tai iš tiesų padidinsite medžiagų apykaitą.

Kadangi papildomų kilogramų deginimas reikalauja daugiau energijos. Tačiau, kai numetate svorį, jūsų medžiagų apykaita pradeda mažėti, todėl kuo toliau tuo sunkiau prarasti.

1. Valgykite mažiau angliavandenių

Verta sumažinti angliavandenių kiekį, kad pagreitintumėte lėtą metabolizmą. Dauguma iš mūsų gauna apie 55% kasdienių kalorijų iš angliavandenių.

Jei suvartojate 2000 kalorijų per dieną, ty nuo 250 iki 300 gramų angliavandenių, tai yra per daug ir per sunku organizmui.

Net jei sumažinsite kalorijas ir suvartosite 1200 kalorijų per dieną, bet 55% dietos yra angliavandeniai, jūsų svoris nesumažės.

Tyrimai rodo, kad norint maksimaliai padidinti medžiagų apykaitą, turite išlaikyti angliavandenius nuo 10 iki 20 proc. viso maisto kiekio.

2. Atlikite jėgos treniruotes

Jėgos treniruotės sustiprina raumenis, o raumenys greitai užsidega.

Kokio jėgos treniruotes turėčiau daryti? Pradėkite nuo atsispaudimų, atsilenkimų, pritupimų.

3. Ar turite mažą testosterono kiekį? 

Vyrai degina kilokalorijas greičiau nei moterys. Vyrai, palyginti su riebalais, turi daug daugiau raumenų nei moterys. 

Ir svarbiausia priežastis yra testosteronas. Vyrai paprastai turi 10-20 kartų daugiau testosterono nei moterys ir šis hormonas yra būtinas raumenims auginti.

Kai kuriems žmonėms, turintiems mažą testosterono kiekį, reikalingi vaistai. Tačiau daugeliu atvejų testosteronas natūraliai didėja dėl riebalų, nes riebalai konvertuoja testosteroną į estrogeną. 

Bet kokiu atveju patikrinkite savo testosterono lygį, jei turite problemų dėl svorio ir raumenų susidarymo.

4. Gerkite žalią arbatą ar kavą

Kava ir žalioji arbata yra puikus kofeino ir antioksidantų šaltinis. 

EGCG yra dar vienas antioksidantas žaliojoje arbatoje, kuris padeda organizmui sudeginti riebalus. Gerkite 3-4 puodelius žaliosios arbatos ir 1-2 puodelius kavos per dieną.

5. Paimkite glutamino

Glutaminas, svarbi aminorūgštis, kuri padeda išlaikyti žmogaus augimo hormono, svarbiausio raumenų augimo faktoriaus, lygį.

Treniruotės gali sumažinti glutaminą, todėl rekomenduojama jį papildyti dviem arbatiniais šaukšteliais per dieną. 

Glutaminas taip pat geras virškinimo sistemai, atstato žarnyną ir mažina priklausomybę nuo cukraus.

Šaltinis