Kuo maitintis, kad jūsų kasos veikla nesutriktų?

Kasa mūsų organizmui labai svarbi ir atlieka dvi pagrindines funkcijas. Kasos gaminamos sultys ir fermentai reikalingi maisto virškinimui.

Be to, kasa atsakinga už riebalų ir angliavandenių skaidymą. Norint, kad kasos veikla nesutriktų, reikėtų atsižvelgti į savo mitybą ir naudoti produktus, kurie gerintų kasos veiklą.

Pieno produktai. Kasai labiausiai tinka neriebi varškė, kefyras, natūralus jogurtas.

Nerekomenduojama valgyti pernelyg aštrių ir riebių sūrių, nes jie apsunkina kasos veiklą. 

Kiaušinių baltymai labai naudingi kasos veiklai. Patariama valgyti virtus kiaušinius arba omletus be kiaušinio trynio.

Kasai labai tinka jūros kopūstai, kuriuose gausi cinko ir nikelio.

 

Kasos veiklą gerina daržovių vartojimas.

Moliūgus patariama troškinti. Taip pat gerai valgyti virtas arba troškintas cukinijas.

Brokoliuose yra kalcio, magnio, fosforo, kurie padeda kasą apsaugoti nuo uždegimo. Saldžiose bulvėse gausu vitaminų, kurie sumažina virškinimo sistemos ligų riziką.

Kasos veiklos gerinimui tinka ir vaisiai bei uogos. Obuoliuose gausu geležies ir kalio, kurie pagerina maisto virškinimą. Mėlynės apsaugo nuo kasos uždegimo.

Avižos ir grikiai yra angliavandeniai, kurie suteikia žmogui energijos. Jie lengvai virškinami ir juose netrūksta vitaminų ir mineralų.

Neriebi mėsa neapsunkina kasos veiklos. Patariame valgyti triušieną, vištieną, jautieną arba kalakutieną. Kepdami naudokite kuo mažiau aliejaus ir druskos.

Mažai riebalų turi ir žuvis, tad ją būtina įtraukti į savo mitybą. Žuvis labai naudinga kasos veiklai.

Stenkitės maitintis sveikai ir išvengsite galimų kasos uždegimų.

Šaltinis