Kokie pusryčiai, padeda greičiau numesti svorio ir jaustis geriau?

Daugelis žmonių žino, kad pusryčiai yra svarbiausias dienos maistas. O didžiausia nuodėmė, kurią galime padaryti dėl savo sveikatos, yra juos praleisti. Ir šiandien mes jums pasakysime, kaip padaryti pusryčius dar naudingesnius ir negaišti tam papildomo laiko.

Įberkite cinamono

pusryčiai

Ką valgysite pusryčiams avižinę košę, jogurtą ar tiesiog kavą su sumuštiniu – įberkite šiek tiek cinamono. Kai kurie tyrimai patvirtina: kasdienis šio prieskonio vartojimas padeda sumažinti cukraus kiekį kraujyje ir ląstelių jautrumą insulinui. Be to, cinamono aromatas padeda sumažinti stresą ir įkrauna mus ryte puikia nuotaika – būtent tai ko jums reikia!

Saldžius džemus pakeiskite medumi ar žemės riešutų sviestu

Daugelis iš mūsų prideda šiek tiek uogienės ar džemo į savo rytinę košę, sūrio pyragą ar į saldų sumuštinį. Bet pabandykite džemą pakeisti žemės riešutų sviestu! Jame nėra cukraus, bet yra daug baltymų ir skaidulų, kurie padės ilgiau išlikti sotiems. Riešutai taip pat yra labai naudingi sveikatai ir aktyviam smegenų darbui – ko jums ir reikia prieš darbo dieną.

Saldų jogurtą pakeiskite natūraliu

pusryčiai

Jogurtas, ypač daug baltymų turintis maistas. Tai yra labai sveiki ir patogūs pusryčiai. Baltymai padės jaustis sotiems, pieno riebalai, kalcis ir vitaminas D bus naudingi visoms mūsų kūno sistemoms, o probiotikai palaikys žarnyno sveikatą. Ir tik vienas papildomas ingredientas yra cukrus. Jei patys neruošiate jogurto, parduotuvėje rinkitės vadinamąjį „natūralų“ – tokį, kuriame nėra cukraus, dažiklių ir saldiklių. Ir kad skonis neatrodytų nuobodus ir gaivus, įpilkite riešutų, medaus ar šviežių uogų.

Įtraukite kiaušinį į pusryčius

Tiesiog vienas kiaušinis, valgomas pusryčiams kartu su bet kokiu kitu patiekalu, padarys jus sotesnį, papildysite vitamino D, kurio mums labai trūksta žiemą ir rudenį, atsargas. Taip pat palaikysite kraujagyslių ir širdies sveikatą. Be to, pusryčiams valgomi kiaušiniai padeda palaikyti sveiką cholesterolio ir cukraus kiekį kraujyje.

… taip pat vaisiai ir daržovės

pusryčiai

Vaisiuose, daržovėse ir uogose gausu sveikų vitaminų ir mineralų, taip pat ląstelienos ir vandens – tai beveik idealūs produktai, kuriuose yra beveik viskas, ko jums reikia. Ir mes juos valgome daug rečiau, nei turėtume. Taigi pabandykite rytoj į savo pusryčius pridėti tik viena daržove ar vaisiu ar saują uogų daugiau- tai paprasta, greita ir labai sveika.

Komentarai:

Griežtai draudžiama Zinoti.lt portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Zinoti.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Zinoti.lt šaltinį. Ši informacija yra Zinoti.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu [email protected].