sriuba

Mityba turi didelę įtaką mūsų sveikatai. Todėl maistą reikėtų rinktis atsargiai ir atsakingai.

REKLAMA

Svarbu prisiminti, kad netinkama mityba, kaip ir blogi įpročiai, gali pagreitinti senėjimo procesą.

Taip pat turėtumėte stebėti, kaip dažnai valgote ir sureguliuoti vienodą mitybos laiką.

Vyresniame amžiuje turėtumėte valgyti penkis – šešis mažus patiekalus per dieną.

REKLAMA

Gydytojas Vladimiras Neronovas apie tai papasakojo žiniasklaidai „RIAMO“.

Jis pabrėžė, kad mityba turi būti įvairi ir subalansuota, kad žmonės su maistu gautų daugiausia vitaminų ir naudingų elementų.

Gydytojas Vladimiras Neronovas atkreipė dėmesį, kad į valgiaraštį reikėtų įtraukti daugiau daržovių. Tačiau tai turėtų būti termiškai apdorotos ir ekologiškos sodo gėrybės. Tokiu atveju, virškinimas bus komfortiškas ir nekels jokių problemų.

Taip pat jis labai rekomendavo atkreipti dėmesį į cukinijas, moliūgus, morkas, burokėlius, žiedinius kopūstus ir brokolius, nes juose gausu augalinių skaidulų, mikroelementų ir vitaminų.

Kalbant apie vaisius, naudingiausi yra bananai ir obuoliai. Pastaruosius galima kepti orkaitėje, kad sumažėtų maisto dirgiklių.

Komentarai:

Griežtai draudžiama Zinoti.lt portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Zinoti.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Zinoti.lt šaltinį. Ši informacija yra Zinoti.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu [email protected].