Greitas būdas, kaip sumažinti stresą ir nuraminti nervus

Stresas ir nervinė įtampa yra dažni šiuolaikinio gyvenimo palydovai. Šis pratimas yra nuostabus Rytų medicinos būdas, kaip akimirksniu nusiraminti ir taip sumažinti stresą. Išbandykite jį, kai atrodys, jog jaučiate per didelę nervinę įtampą.

graikiniai riešutai

Pratimui reikės dviejų graikinių riešutų su kevalais. Su jais atlikite delnų masažą, kaip parodyta paveikslėlyje. Graikinių riešutų kevalai yra maloni medžiaga ir puikus masažuoklis mūsų delnuose esantiems akupunktūros taškams.

rankų antspaudai

Pratimo nauda

Šis pratimas su riešutais yra labai veiksmingas. Rytų medicinoje teigiama, kad protinę veiklą kontroliuoja ne vien galva, o ir vidaus organai: energija plūsta plaučiuose, protas – širdyje, dvasia – kepenyse, valia – blužnyje, o noras pasiekti tikslą – inkstuose. Tarp pirštų ir nervų yra glaudus ryšys, todėl šis pratimas padeda greitai nusiraminti.

Pratimai, kurie padeda sumažinti stresą

Į kiekvieną delną paimkite po du graikinius riešutus ir voliokite juos sukamaisiais judesiais. Uždėkite riešutą ant vidinės riešo pusės, švelniai prispauskite kitos rankos delnu ir ridenkite sukamaisiais judesiais.

graikinis riešutas

Šie pratimai, kaip sumažinti stresą, padės kritiniu atveju, kai būtina greičiau nusiraminti.

Nemokamai užsiprenumeruokite ir pirmieji gaukite mūsų naujausius straipsnius bei nuotraukas

👇

Komentarai:

Griežtai draudžiama Zinoti.lt portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Zinoti.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Zinoti.lt šaltinį. Ši informacija yra Zinoti.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu [email protected].