Straipsnyje pateikti labai paprasti pratimai, tinkantys kojoms, šlaunims ir sėdmenims. Negalima skirti per daug laiko mankštai.

Stenkitės praleisti 1 valandą kasdien mankštinantis. Atlikite pratimus tiek fiziškai, tiek protiškai. Stenkitės, kad jūsų darbas būtų optimistiškas.

Norėdami turėti tobulą kūną, atlikite šiuos septynis pratimus.

1.  Įtūpstai su šuoliuku

Atsistokite ir padėkite vieną koją pirmyn. Pašokite kuo aukščiau. Šuolio metu pakelkite rankas. Atlikite 10 kartų ir palaipsniui padidinkite iki 20. Paskui pakeiskite koją.

2. Šuoliukai

Truputį pritūpkite ir ištieskite rankas už nugaros. Šokite į orą ir Kojas pritraukite prie pilvo. Tai reikalauja daugiau pastangų. Didinkite pratimų skaičių iki 30.

3. Kelkite koją

Atsigulkite ant šono ir kelkite koją, palaikykite iškėlę, kartokite pratimą 30 kartų. Paskui atsigulkite ant kito šono ir pakartokite su kita koja.

4. Priešingos kojos kėlimas

Atsigulkite ant šono, viršutinę koją sulenkite ir laikykite. Kelkite apatinę koją, palaikykite ir nuleiskite. Kartokite pratimą 20-30 kartų, tuomet pakartokite ant kito šono.

5. Įtūpstai su svoriais

Atsistokite tiesiai, turėkite po svorį kiekvienoje rankoje. Padarykite įtūpstą. Grįžkite kartokite su kita koja. Vietoje svorių galite naudoti 0,5 vandens butelius.

6. Kojos siekimas su svoriu

Svorį paimkite į vieną ranką, o kitą įremkite į klubą. Ištieskite kairę koją. Su kaire ranka bandykite pasiekti priešingą koją. Kartokite 30 kartų, paskui pakeiskite koją ir pakartokite.

7. Kojos tempimas

Atsistokite ant žemė keturiomis, vieną koją ištieskite ir iš lėto kelkite ją. Palaikykite keletą sekundžių ir nuleiskite, kartokite 15-20 kartų. Paskui pakeiskite koją.

Šaltinis

Griežtai draudžiama Zinoti.lt portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Zinoti.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Zinoti.lt šaltinį. Ši informacija yra Zinoti.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu [email protected].