8 paprasti būdai, kaip sudeginti 500 ir daugiau kalorijų per dieną

Norėdami numesti svorio, turite sudeginti daugiau kalorijų, nei gaunate. Taip pat būtų gerai pagreitinti medžiagų apykaitą, tokiu atveju kūnas verstų riebalus į energiją net ir ramybėje. Lengviau pasiekti abu šiuos tikslus, jei padidinsite kasdienį aktyvumą – gera žinia yra tai, kad galite tai padaryti beveik nepastebimai. Kiekvienas iš šių metodų padės sudeginti 100 kalorijų, o jiems sugaišite nuo 10 minučių iki pusvalandžio. Įtraukite juos į savo kasdienybę – ir jūs pats nepastebėsite, kaip pradedate mesti svorį

Eikite apsipirkti

kalorijų

Tik 40 minučių parduotuvėje – ir šimto kalorijų, kaip nebuvę! O jei dar aktyviau matuositės drabužius ir batus, galėsite sudeginti dar daugiau – svarbiausia, įsitikinkite, kad atsikatysite svorio, o ne savo pinigų.

Pasigaminkite vakarienę

Taip, viskas taip paprasta: pusvalandis maisto gaminimo „kainuoja“ tik 100 kalorijų. O jei gaminate maistą savarankiškai, o ne perkate paruoštą ir vakarieniaujate ne kavinėje, galite saugiai padidinti porciją, leisti sau desertą.

Šuoliukai

kalorijų

10 minučių šokinėjimo su šokdyne, sudegina 98 kalorijas. Be to, šokinėjimas yra rekomenduojamas kaip kasdienis fizinis aktyvumas tiems, kurie nori pagreitinti savo medžiagų apykaitą: mes nežinome, kaip tai veikia, tačiau būtent šokinėjimas priverčia organizmą kelioms valandoms po treniruotės aktyviai perdirbti riebalus į energiją. Ir tik 10 minučių per dieną!

Gimnastikos kamuolys

Įsigykite ir pakeiskite juo kėdę darbe. Pirma, sėdėti ant jos visą dieną yra daug naudingiau, nei tiesiog sėdėti ant kėdės. Ir, antra, vos per valandą balansavimo sudeginama 100 kalorijų. O kiek valandų turime per dieną? Taigi skaičiuokite!

Žiūrėkite komediją

kalorijų

10 minučių sveiko juoko ne tik pagerina nuotaiką, bet ir sudegina nuo 100 iki 400 kalorijų. Rimtai, 1 minutė juoko „kainuoja“ nuo 10 iki 40 kalorijų, priklausomai nuo intensyvumo. Taigi po vakarienės rinkitės komedijas – vien tai gera ir malonu!

Atsisakykite lifto

Greitas užlipimas laiptais per vieną minutę jums kainuoja 10 kalorijų ir, beje, tai laikoma kardio treniruote. Norėdami išlaikyti širdies sveikatą, suaugęs pilietis turėtų gauti bent 90 minučių kardio per savaitę- bent pusė jūsų biuro ar namo laiptų gali jums tai suteikti. Nepamirškite!

Dirbkite sunkiai

kalorijų

Įtemptas darbas biure mums kainuoja apie 100 kalorijų per valandą, net jei dirbame sėdėdami ir prie kompiuterio. Ir jei tuo pačiu metu jūs dar šiek tiek pavaikštote ar sėdite ant gimnastikos kamuolio – galite lengvai praleisti treniruotę (žinoma, juokaujame!).

Išbandykite šokių pertraukėlę

20 minučių greito šokio sudegina 100 kalorijų. Plius garantuojama puiki nuotaika, padidėjusi kraujotaka ir pagreitėjusi medžiagų apykaita. Kodėl vis dar nešokate?

Komentarai:

Griežtai draudžiama Zinoti.lt portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Zinoti.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Zinoti.lt šaltinį. Ši informacija yra Zinoti.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu [email protected].