Simptomai gali būti galvos svaigimas ir galvos svaigimas, kurie gali sukelti diabetą ir širdies ligas. Štai kodėl reikia kuo greičiau atsikratyti pilvo riebalų.

Pamatuokite juosmenį, kad nustatytumėte ar jūsų svoris tinkamas. Jei esate vyras skaičius neturėtų viršyti 102 cm, o moterims – 88 cm.

1. Nenaudokite cukraus ir negerkite saldžių gėrimų

Sacharozė absorbuojama į žmogaus organizmą kartu su gliukoze ir fruktozė. Jei vartojate didelius cukraus ir fruktozės kiekius, riebalų perteklius kaupiasi kepenyse.

Remiantis daugybe tyrimų, riebalai kaupiasi pilvo srityje. Be cukraus, didelę įtaką turi ir skystas cukrus.

Apie saldžius gėrimus informacijos pateikiama mažiau nei apie tortus ir pyragus, nors suvartotų kalorijų kiekis dramatiškai padidės.

Tyrimo metu nustatyta, kad saldūs gėrimai padidina vaikų antsvorio riziką 60 proc. Todėl pirmas žingsnis norint plokščio pilvo – atsisakykite cukraus.

Vaisiai yra natūralus fruktozės šaltinis ir neturi neigiamo poveikio. Taip pat atidžiai skaitykite produktų sudėtį ant pakuotė.

Nustebsite sužinoję, kad kai kuriuose maisto produktuose yra ingredientų, kurių negalėjote įsivaizduoti sudėtyje.

2. Vartokite daug baltymų

Baltymai – makro elementas, būtinas organizmui. Mažina apetitą, stimuliuoja medžiagų apykaitą ir per dieną sudegina iki 80–100 kalorijų.

Baltymai ne tik sumažina perteklinį svorį, bet ir apsaugo nuo svorio augimo. Tyrimai parodė, kad žmonės, vartojantys daugiau baltymų, turi mažiau pilvo riebalų.

Norint pasiekti norimą efektą, reikia padidinti baltymų suvartojimą 25–30%. Galima padidinti kiaušinių, žuvies, jūros gėrybių, pupelių, riešutų, mėsos ir pieno produktų kiekį.

3. Sumažinkite angliavandenių vartojimą

Žmonės, kurie eksperimentuoja su žemu virškinimo lygiu naudodami mažai riebalų turinčius maisto produktus, suvartodavo tą patį kiekį maisto.

Vienas iš palankesnių šalutinių mažai angliavandenių turinčių maisto produktų yra tas, kad skysčių perteklius išsiskiria iš organizmo.

Tyrimai taip pat parodė, kad sumažinus angliavandenių vartojimą žymiai sumažėja pilvo riebalai. Norėdami sumažinti perteklinį svorį, turite susilaikyti nuo rafinuotų angliavandenių.

4. Turtingas maistas5. Būkite pasirengę Paruošimas padeda ne tik kontroliuoti perteklinį svorį, bet ir sveikatai. Jei norite atsikratyti riebalų pertekliaus, atkreipsite dėmesį ne tik į pilvą. Tyrimai parodė, kad nėra dalinio riebalų deginimo, o mankšta mankšta pasirodė neveiksminga gaminant pilvo riebalus. Tačiau įrodyta, kad aerobiniai pratimai, tokie kaip vaikščiojimas ir bėgimas, yra efektyvesni pilvo riebalų tepimui. Šie pratimai apsaugos jus nuo antsvorio grąžinimo. Gali būti naudojamas uždegimas, sumažintas cukraus kiekis kraujyje ir medžiagų apykaitos stimuliacija.

Дэлгэрэнгүй мэдээллийг: news.xopom.com/194923/ © XopoM News

Vienas tyrimas rodo, kad kalorijų suvartojimą galima sumažinti nuo 10% iki 14 gramų per dieną, o tai paveikia 2 kg per keturis mėnesius.

Todėl stenkitės vartoti kuo daugiau daržovių, vaisių, uogų ir sveikų sėklų. Be to, gali būti naudojamas ir glikomatinas – maistas iš augalo pagrindų.

5. Fizinis aktyvumas

Fizinis aktyvumas padeda ne tik kontroliuoti perteklinį svorį, bet ir sveikatai. Jei norite atsikratyti riebalų pertekliaus, atkreipkite dėmesį ne tik į pilvą.

Tyrimai parodė, kad nėra dalinio riebalų deginimo, o mankšta yra neveiksminga deginant tik pilvo riebalus.

Tačiau įrodyta, kad aerobiniai pratimai yra efektyvesni pilvo riebalų deginimui. Šie pratimai apsaugos jus nuo antsvorio grįžimo.

6. Visada atkreipkite dėmesį į tai, ką valgote

Dauguma žmonių nežino, ką jie valgo, nežino, kiek kalorijų jie suvalgo ir kokius makro elementus maistas turi.

Norėdami pakeisti šią situaciją, turite išmokti sverti maistą. Tai yra viena iš užduočių, kurias kurį laiką turite atlikti patys.

Jei neišmatuojate kalorijų, baltymų, riebalų ir angliavandenių, negalite padidinti baltymų kiekio 25–30%.

Norėdami kontroliuoti maistą, kurį valgote, jums reikės specialių virtuvinių svarstyklių ir kai kurių kaloringų maisto produktų įvertinimo.

Šaltinis

Nemokamai užsiprenumeruokite ir pirmieji gaukite mūsų naujausius straipsnius bei nuotraukas

👇

Komentarai:

Griežtai draudžiama Zinoti.lt portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Zinoti.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Zinoti.lt šaltinį. Ši informacija yra Zinoti.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu [email protected].