Mokslininkai nustatė, kaip prailginti savo gyvenimo trukmę.

Ar galite įsivaizduokite, kad kasdienis gėrimas gali prailginti gyvenimą? Sunku patikėti, ar ne, ypač todėl, kad visada buvo pasakyta, kad alkoholis kenkia sveikatai.

Tačiau ne taip seniai buvo paskelbtas dar vienas tyrimas, įrodantis, kad kasdienis gėrimas gali padėti jums pasiekti 90 metų amžių.

Kalifornijos universitete, atminties ir neurologinių sutrikimų institute, atliekamo tyrimo metu, buvo stebimi seni žmonės(90–99 metų amžiaus). Ir jūs tikriausiai norite pažvelgti į rezultatus, nes esate smalsūs.

Tyrimas, kuris buvo pilnas netikėtumų.

Tyrime dalyvavo seniausi dalyviai, jis prasidėjo 2003 m. Jo tikslas, buvo išsiaiškinti, kokius įpročius turėjo šie žmonės per gyvenimą.

Tyrime dalyvavo daugiau nei 1600 žmonių, Mokslininkai lankydavo seniausius dalyvius kas 6 mėnesius, kad stebėtų jų mitybą, medicinos istoriją ir įprastinę veiklą.

Vienas iš svarbiausių daugelio žmonių susidomėjusių atradimų buvo tas, kad žmonės, vartoję vidutinį alkoholio ar kavos kiekį, gyveno ilgiau nei tie, kurie to nedarė. 

Kita svarbi išvada buvo ta, kad antsvorio turintys žmonės, sulaukę 70 metų, gyveno ilgiau nei įprasti ar mažai svorio turintys žmonės.

Tikimasi, kad daugelis amerikiečių gyvens iki 103 metų, o amžiaus viduryje Amerikoje bus apie 8-10 milijonų žmonių, kurie peržengė 90 metų amžių.

Anot neurologijos profesoriaus, nors vis daugiau žmonių gyvena 90 metų, daugiau dėmesio reikia skirti gyvenimo kokybei, o ne trukmei.

„Ar tu rimtai? Ar kasdienis vynas leidžia gyventi ilgiau? “

Tikėkite ar ne, taip! Vienas iš veiksnių, galinčių leisti gyventi ilgiau, gali būti apie 2 stiklines išgeriamo alaus ar vyno kiekvieną dieną.

Tai, žinoma, sumažintų ankstyvos mirties riziką. Pasak vienos klinikos, kasdien vartojant vidutinį alkoholio kiekį, nepamirštant fizinio aktyvumo ir subalansuotos mitybos, galima sumažinti širdies ligų, diabeto ir išeminio insulto riziką.

Rekomenduojama riba yra vienas gėrimas per dieną moterims ir du gėrimai per dieną vyrams. „Vienas gėrimas“ gali būti apibrėžiamas kaip- alaus: 355 ml; vynas: 148 mililitrai.

Taigi vakarienei įsipilkite taurę vyno ar išgerkite butelį alaus. Tačiau sėkmės raktas yra saikingumas. Todėl laikykitės rekomenduojamos dozės.

Kas dar yra ilgas gyvenimo faktorius?

Būsite nustebę, bet turimas antsvoris, galite padėti jums gyventi ilgiau. Žinoma, mes nekalbame apie nutukimą, tačiau teisingas antsvorio kiekis gali sumažinti jūsų ankstyvos mirties tikimybę trimis procentais.

Žmogaus sveikata ir  genetiškai paveldėtas ilgaamžiškumas, tikrai atlieka savo vaidmenį. Tačiau yra ir kitų faktorių, galinčių paveikti jūsų gyvenimą. Jei turite hobį ar nepamirštate fizinės veiklos, geriausia tęsti šią veiklą ir kai būsite senesni.

Paaiškėjo, kad žmonės, kurie praleido dvi valandas per dieną  užsiimant hobiu, sumažino savo ankstyvos mirties tikimybę 21 proc. Kasdienė 15–45 min. mankšta taip pat gali sumažinti riziką apie 11 procentų.

Taip pat, gyvenimo trukmei svarbu yra bendravimas ir socialinis gyvenimas. Žmonės, kurie gyvena ilgiau, turi daugiau draugų ir aktyviau bendrauja su jais. 

Taigi pasirūpinkite draugyste ir artimaisiais; jie padės jums gyventi ilgiau. Ir įsipilkite sau taurę vyno kiekvieną dieną!

Komentarai:

Griežtai draudžiama Zinoti.lt portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Zinoti.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Zinoti.lt šaltinį. Ši informacija yra Zinoti.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu [email protected].