Įvardintos labiausiai nuo koronaviruso apsaugotos kraujo grupės

Kinijos mokslininkai patvirtino, kad kraujo grupė turi įtakos žmogaus susirgimui nuo koronaviruso. Jautriausi buvo pacientai, turintys II grupės kraują, o labiausiai atsparūs – I grupe. Išankstinis leidinys su mokslinio darbo rezultatais skelbiamas „medRxiv“.

koronaviruso

Ekspertai palygino skirtingų AB0 sistemos kraujo grupių pasiskirstymą 2173 pacientams, sergantiems COVID-19 iš trijų ligoninių Uhano ir Šenzeno, su sveikų žmonių kraujo grupių pasiskirstymu tuose pačiuose regionuose. Tarp sveikų žmonių A, B, AB ir 0 grupių dalys yra atitinkamai 32,16; 24,90; 9,10 ir 33,84 proc., O pacientų – atitinkamai 37,75; 26,42; 10,03 ir 25,80 proc. Taigi A kraujo grupės žmonėms 1,2 karto didesnė tikimybė užsikrėsti koronavirusine infekcija, o 0 grupės žmonėms – 1,3 karto mažesnė. Tuo pat metu amžius ir lytis neturi įtakos paskirstymui.

Kraujo grupės pagal AB0 sistemą nustatomos atsižvelgiant į A, B, 0 ir kt. Genus, kurie koduoja įvairius glikoziltransferazės fermento variantus. Jis glikozilina (pritvirtina cukraus likučius) ant eritrocitų antigeno paviršiaus- agliutinogeno, sukurdamas specifinį agliutinogeną A arba B. Antikūnai (α-, β-hemagglutininai) antigenams, kurie gali sukelti raudonųjų kraujo kūnelių sulipimą, gali būti kraujo plazmoje, bet tik vienas baltymas iš kiekvienos poros yra agliutinogenas A / α-hemagglutininas ir agliutinogenas B / β-hemagglutininas. Tai sukuria keturis tinkamus derinius: 0 (I kraujo grupė), A (II), B (III) ir AB (IV).

koronaviruso

Naujausiais duomenimis, koronavirusu užsikrėtė 350 tūkst. žmonių visame pasaulyje, daugiau nei 15 tūkst. mirė, o 100 tūkst. buvo išgydyti. Protrūkis prasidėjo 2019 m. Gruodžio pabaigoje Kinijos mieste Uhane.

Kaip tinkamai plauti rankas, kad apsisaugotumėte nuo infekcijų? Peržiūrėkite PSO rekomendacijas

Koronaviruso atvejai nemažėja, kasdien padidėja užsikrėtusiųjų skaičius. Todėl kiekvienas turi imtis atsargumo priemonių, kad apsisaugotų nuo pavojingų ligų. Virusas perduodamas ore esančiais lašeliais, o todėl labai svarbu tinkamai plauti rankas.

Taigi keletas patarimų, kaip tinkamai plauti rankas, pateikė Pasaulio sveikatos organizacija (PSO). PSO rekomenduoja plauti rankas muilu, priešingu atveju sterilizuokite alkoholio pagrindu pagamintu rankų dezinfekavimo priemone.

1. Nusiplaukite rankas vandeniu.

plauti rankas

2. Į delną įpilkite pakankamo kiekio muilo.

3.Pirmiausia kruopščiai įtrinkite vieną delną.

plauti rankas

4.Tada dešine ranka patrinkite kairiosios plaštakos viršų ir gerai įmasažuokite pirštų galiukus. Taip pat pasielkite su kita ranka.

5. Sunerkite pirštus ir gerai ištrinkite tarpupirščius.

plauti rankas

6. Sunerkite pirštus, taip gerai nuplausite visas piršto dalis.

7. Nuplaukite kairės rankos nykštį sukamaisiais judesiais. Tada pakartokite tai su dešinės rankos nykščiu.

plauti rankas

8. Nuplaukite pirštų galiukus priešingame delne.

9. Laikas plauti rankas po vandeniu.

plauti rankas

10.Švelniai nusausinkite rankas vienkartiniu popieriumi.

11.Užsukite vandens čiaupus tuo pačiu popieriumi.

plauti rankas

12.Dabar jūsų rankos yra švarios.

Plauti rankas turėtumėte 40–60 sekundžių. Pasak PSO, per tą laiką daina „Su gimimo diena“ bus atliekama du kartus. Prisiminkite rankų plovimo schemą ir atidžiai jos laikykitės.

Apsauga nuo visų virusų! Maisto produktai, kurie stiprina imunitetą

Po gana šlapios žiemos ir siautėjant koronavirusui, kuris oficialiai jau pripažintas pandemija, ypač svarbu stiprinti imunitetą. Tam padėti gali šie maisto produktai.

Chlorelė

Pradėkime nuo supermaisto. Tai – žalieji dumbliai, dar žinomi kaip chlorelė. Juos sudaro apie 650 komponentų ir visi jie yra itin svarbios aminorūgštys, riebalų rūgštys, vertingi vitaminai ir mineralai, taip pat mikroelementai. Chlorelė puikiai tinka ligų prevencijai.

Šviežiai spaustos sultys

morkų ir apelsinų salotos

Šviežiai spaustos sultys visada yra gerai. O pavasarį jos padės kovoti su vitaminų trūkumu, nuo kurio negalime pabėgti. Vitaminų tokiuose kokteiliuose yra daugiau nei pakankamai. Geriausių sąraše yra šviežiai spaustos morkų, apelsinų, burokėlių, obuolių, špinatų, citrinų, ananasų ir salierų sultys. Beje, morkos padidina organizmo atsparumą infekcinėms ligoms, burokėliai pašalina toksinus, o apelsinai padeda nuo peršalimo ligų.

Jogurtai

Jogurtai yra tikras probiotikų rojus, o „gyvieji“ jogurtai jų turi dvigubai daugiau. Jie tiesiog būtini, kad palaikytume sveiką žarnyno mikroflorą. Jei netoleruojate laktozės, atkreipkite dėmesį į kokosų jogurtą. Žarnyne gyvenančios bakterijos padidina imunitetą. O tai reiškia, kad jas palaikydami, galite nebijoti peršalimo. O jei jau sergate, tada atkūrimo procesas bus greitesnis.

Ciberžolė

Ir galiausiai ciberžolė. Šis rytietiškas prieskonis pasižymi priešuždegiminiu poveikiu ir padeda kovoti su laisvaisiais radikalais, užkertant kelią ligų vystymuisi.

Būkite sveiki!

Naujienos Tavo el. pašte

Komentarai:

Griežtai draudžiama Zinoti.lt portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Zinoti.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Zinoti.lt šaltinį. Ši informacija yra Zinoti.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu [email protected].