Sužinokite, kokia yra ideali mityba norint numesti svorio!

Kiekvienas žmogus nori numesti svorio ir turi savo nuomonę apie figūrą. Kažkas bando numesti svorio, o kažkas priaugti svorio. Bet kai tikslas yra pasiektas, pagrindinė užduotis yra išlaikyti savo idealų svorį visam gyvenimui. Norėdami tai padaryti, turite labai kompetentingai ir drausmingai laikytis savo dietos. Mitybos ekspertai jau yra sukūrę dietą, kuri padeda išlaikyti svorį, prisotinti kūną viskuo, ko jums reikia, ir jaustis pilnais energijos.

numesti svorio

Tinkama mityba

PUSRYČIAI (7–9 VAL.)

Po pabudimo išgerkite 2 puodelius vandens. Jei nėra virškinamojo trakto problemų, galite į vandenį įpilti šaukštelį citrinos sulčių.

Po 20 minučių pradėkite pusryčius: rinkitės avižinę košę virtą vandenyje su smulkintais graikiniais riešutais. Negerkite skysčių su maistu.

Po pusryčių 2 valandas nevalgykite ir negerkite.

UŽKANDŽIAI (10: 00–11: 00)

Išgerkite 2 stiklines vandens ir palaukite 20 minučių.

Po 20 minučių po antros stiklinės vandens galite valgyti obuolį, geriausia žalią, neriebią varškę ar jogurtą.

Po užkandžio valandą negerkite vandens ir 2 valandas nieko nevalgykite.

numesti svorio

PIETŪS (12: 00–13: 00)

Išgerkite 2 stiklines vandens. Palaukite 20 minučių.

Rinkitės maistą pagal skonį, svarbiausia nieko kepto. Galite sau leisti kompleksinius angliavandenius: makaronus, pagamintus iš kietųjų kviečių, grikius su sojos padažu, vištieną ar kalakutieną su rudaisiais ryžiais. Galite valgyti salotas ar keptas daržoves.

Po pietų 2 valandas nevalgykite ir negerkite.

PAVAKARIAI (NUO 2 IKI 15 VAL.)

Išgerkite 2 stiklines vandens ir palaukite 20 minučių.

Idealus antrasis užkandis yra keptas obuolys su cinamonu, razinomis, riešutais ir medumi. Skanu ir sveika.

Jokių gėrimų ar maisto 2 valandas.

numesti svorio

VAKARIENĖ (5–18 VAL.)

Išgerkite 1-2  stiklinesvandens, palaukite 20 minučių. Vakarienei reikia suvalgyti ką nors baltymingo. Jei nesate labai alkanas, tai gali būti varškė arba omletas, pagamintas iš kiaušinių baltymų. Jei norite kažko rimtesnio, kepkite vištieną ar kalakutieną su daržovėmis.

Valanda po vakarienės yra puikus laikas sportuoti.

Po treniruotės galite išgerti stiklinę kefyro.

Svarbiausia nepersivalgyti naktį, laikytis intervalų tarp valgymų ir  gerti daug vandens, į maistą dėti mažiau druskos ir atsisakyti kepto maisto. Tokia dieta leis jums numesti svorio ir būti sveikiems.

Naujienos Tavo el. pašte

Komentarai:

Griežtai draudžiama Zinoti.lt portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Zinoti.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Zinoti.lt šaltinį. Ši informacija yra Zinoti.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu [email protected].