Efektyvi žiemos dieta: išsamus 7 dienų meniu, kuris padeda

Žiemą norisi mažiau judėti ir daugiau valgyti. Be to, kūnas sueikvoja mažiau energijos, o tai reiškia, kad rinktis vaisių dietą nenaudinga. Be to, daržovės ir vaisiai tuo metu daugiausia buvo importuojami: vitaminų juose yra nedaug, o kaina yra aukšta. Ir vis dėlto yra sprendimas – žiemos dieta. Pagrindinė jo idėja yra ne sumažinti porcijų skaičių, o atsisakyti riebaus, rūkyto ir kepto maisto.

5 dietos taisyklės

1. Nebadaukite

dieta

Žiema savaime kelia stresą. O griežti maisto draudimai tik pablogina situaciją ir sulėtina medžiagų apykaitą. Šiuo režimu kūnas pradeda kaupti riebalus.

2. Valgykite dažniau

Norėdami padėti kūnui atsikratyti riebalų kaupimo, turite įtikinti jį, kad maisto visada yra. Valgykite maistą po nedaug ir dažnai – 5-6 kartus per dieną. Tai padės išvengti alkio jausmo, kuris klastingai verčia persivalgyti.

3. Nesitikėkite greitų rezultatų

Žiemą metaboliniai procesai vyksta lėtai. Net jei viską darysite teisingai, greitai numesti svorio nepavyks. Atminkite, kad lėtas tempas paprastai lemia stabilesnį rezultatą.

4. Neišmeskite baltymų iš dietos

Vienas iš būdų įveikti žiemos kilogramus yra pagreitinti procesus kūne. Rinkitės maisto produktus, kuriuose yra daug baltymų: ankštiniai (žirniai), sėklos (moliūgų sėklos). Greitintuvai apima maistą, kuriame gausu geležies: riešutai (migdolai, anakardžiai, graikiniai riešutai), greipfrutai, ananasai, mėsa, kepenys.

5. Vidutinis fizinis aktyvumas

Nepamirškite apie pasivaikščiojimus, bėgimus, turimas žiemos sporto šakas (tinka slidės, pačiūžos ir net rogės).

7 dienų meniu

Ši dieta pasižymi pagrindiniu pranašumu, kad meniu padeda palaikyti vitaminų ir mineralų pusiausvyrą organizme, o tai teigiamai veikia bendrą sveikatą. Tam, kad dieta nekeltų papildomų klausimų, paruošėme išsamų 7 dienų mitybos planą.

1. Pirmadienis

Pusryčiai. Avižinių dribsnių košė virta vandenyje su džiovintais abrikosais, riekelė ruginės duonos, juodoji arbata su šaukštu medaus.

Užkandis. 2 obuoliai, gabalėlis tamsaus šokolado.

Pietūs. Trinta grybų sriuba, 150 g salotų, 200 ml moliūgo sulčių.

Užkandis. 150 g pomelo greipfruto

Vakarienė. 200 g salotų (morkos, obuoliai, riešutai), moliūgų tyrė, geriamas jogurtas be cukraus.

dieta

2. Antradienis

Pusryčiai. Omletas su daržovėmis, sėlenų duonos riekelė su sviestu, 200 ml šviežiai išspaustų apelsinų sulčių.

Užkandis. Varškė (neriebi) su vaisiais.

Pietūs. 200 g troškintų kopūstų su jautiena, kopūstų salotos, arbata su citrinos riekele.

Užkandis. Jogurtas be priedų, vienas avižinių dribsnių sausainis (geriausia – naminis).

Vakarienė. Virti ryžiai su grybais, kompotas.

3. Trečiadienis

Pusryčiai. 2 virti kiaušiniai, sumuštinis su rugine duona ir griežinėliu kieto sūrio, 200 ml kefyro.

Užkandis. Sauja migdolų, salotos su morkomis ir obuoliais, pagardintos neriebiu jogurtu.

Pietūs. Sriuba su krevetėmis, vienas virtas burokėlis, granatų sultys.

Užkandis. Jūros dumblių salotos.

Vakarienė. Morkų apkepas, 1 virtas kiaušinis, imbiero-medaus arbata.

4. Ketvirtadienis

Pusryčiai. 200 neriebios varškės su bet kokio vaisiaus gabaliukais, kava ir gabalėlis tamsaus šokolado.

Užkandis. 20 g sūrio, vienas obuolys arba viena kriaušė.

Pietūs. Pupelių troškinys su vištiena, riekelė viso grūdo duonos.

Užkandis. Salierų arba šparagų sultys (200 ml).

Vakarienė. Šiltos vištienos ir grybų salotos, pagardintos grietine, moliūgo pudingas, apelsinų sultys.

5. Penktadienis

Pusryčiai. Avižų ar manų kruopų košė (50 g sauso svorio), vienas virtas kiaušinis, riekelė viso grūdo duonos, žolelių arbata su šaukštu medaus.

Užkandis. Kefyras (neriebus) (150–200 ml).

Pietūs. Keptos bulvės su žuvimi, duona, bet kokių daržovių salotos.

Užkandis. Vidutinio dydžio persimonas.

Vakarienė. Virtos krevetės, daržovių troškinys, vaisių sultys.

dieta

6. Šeštadienis

Pusryčiai. Avižiniai blynai, 200 ml kefyro su razinomis.

Užkandis. Duonos riekė su sūriu.

Pietūs. Salotos su lęšiais, pomidorais (pasirinktinai įberkite žalumynų ir tarkuoto parmezano), virti rudieji ryžiai, stiklinė šilto vandens.

Užkandis. Pienas su maltomis moliūgų sėklomis.

Vakarienė. 200 g virtos žuvies su riekele ruginės duonos, riekele šviežio ananaso, žolelių arbata be cukraus (galite pridėti imbiero

7. Sekmadienis

Pusryčiai. Manų kruopos su džiovintais abrikosais, duona su avokadu, 150 ml nenugriebto pieno.

Užkandis. Vienas persikas arba nektarinas.

Pietūs. Virtos daržovės, grikiai su troškinta vištienos krūtinėle grietinės padaže, greipfrutų sultys.

Užkandis. Bananų ir uogų kokteilis.

Vakarienė. Daržovių blynai, 3–4 virtos bulvės ir 100–150 g troškintos kalakutienos, sauja moliūgo sėklų.

Naujienos Tavo el. pašte

Komentarai:

Griežtai draudžiama Zinoti.lt portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Zinoti.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Zinoti.lt šaltinį. Ši informacija yra Zinoti.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu [email protected].